מיקרוסופט הוסיפה תוצאות ויזואליות לחיפוש מוצרים בבינג

הכלי החדש, המכונה Bing Product Search, מציג קרוסלה מיוחדת של תמונות מבוקשות בראש דף התוצאות, במטרה להגיע מהר ומדויק יותר למוצר שחיפש הגולש ● ההשקה של התוספת למנוע החיפוש תיערך באופן הדרגתי במהלך החודשים הקרובים

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

מיקרוספט (Microsoft) מוסיפה חיפוש מוצרים ממוקד ויזואלי לכלי החיפוש שלה. הכלי, שמכונה על ידי החברה Bing Product Search, מכוון לעזור לאותם שמשתמשים במנוע החיפוש של החברה כדי למצוא מוצרים מסוימים. מטרתו לאפשר למחפשים לקצר את זמן החיפוש – ולהגיע במדויק למה שהם רוצים במהירות רבה יותר.

כך, לדוגמה, אם כותבים בשורת החיפוש מצלמה, תופיע בראש דף תוצאות החיפוש תצוגת קרוסלה מיוחדת שתציג מצלמות מדגמים שונים עם שמותיהן, והמחפש יכול לדפדף במהירות בין התמונות כדי למצוא את המצלמה שהוא מחפש. לחיצה על המצלמה תגדיר מחדש את החיפוש ותציג קרסולה חדשה, שכוללת פריטים שמתאימים או דומים למצלמה שמחפשים.

בנוסף, אם יהיה ניתן, יוצג בפס מיוחד לצד תוצאות החיפוש הרגילות פרטים שיישאבו מהאתר הרשמי של היצרנית, ומתחת יופיעו הצעות לסקירות שנכתבו ופורסמו ברשת, וכן הצעות שונות של חנויות מקוונות שמציעות את המוצר למכירה. "אנחנו מתכוונים להשתמש באינדקס שלנו שכולל עשרות מיליוני מוצרים יחידים ושוכלל באמצעות לימוד מכונה מתקדם כדי להציג בבינג (Bing) ישירות בראש דף התוצאות את המוצרים הרלוונטיים. לא צריך יותר לבזבז זמן בניווט לחוויית 'קניות' ייעודית כדי למצוא את מה שאתם מחפשים. בהתבסס על הכוונה, אנו נגיש את התוצאות הטובות יותר", נכתב בבלוג הרשמי של בינג.

ההשקה המלאה של התוספת למנוע החיפוש תמשך באופן הדרגתי על פני מספר חודשים, בהם מיקרוסופט תמשיך לחדד את הדיוק של התוצאות המוצגות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים