הסטארט-אפ הישראלי WIX השיק 15 אפליקציות ניהול לעסקים

האפליקציות החדשות מאפשרות ללקוחות החברה לנהל אספקטים עסקיים שונים תחת קורת גג אחת ● הן פועלות מאחורי הקלעים ונועדו לסייע לעסקים להגדיל את כמות המבקרים באתריהם, להנפיק חשבוניות, לייצר הזדמנויות עסקיות ולתקשר עם קהל הלקוחות

Wix

הסטארט-אפ הישראלי WIX הוסיף 15 אפליקציות ניהול חדשות למוצר הדגל שלו. אפליקציות אלה מאפשרות ללקוחות החברה לנהל אספקטים עסקיים שונים, בנוסף ליצירת אתר האינטרנט שלהם, תחת קורת גג אחת. הן פועלות מאחורי הקלעים, כלומר: לא חשופות למבקרים באתר, ונועדו לסייע לעסקים להגדיל את כמות המבקרים באתריהם, להנפיק חשבוניות, לייצר הזדמנויות עסקיות ולתקשר עם קהל הלקוחות.

מ-WIX נמסר, כי בעלי עסקים נדרשים כיום לשימוש במספר רב של כלים ושירותים לצרכי קידום מכירות והנהלת חשבונות, וריכוז האפליקציות תחת קורת גג אחת מפשט עבורם את התהליך. בדומה לכל הפתרונות שמציעה WIX, גם אפליקציות הניהול החדשות לא דורשות כל ידע בתכנות.

"בעלי עסקים נזקקים לכמות עצומה של שירותים על מנת לנהל את העסק באופן מיטבי ברשת ומחוצה לה ומורכבות ניהול העסק או נוכחותו ברשת גדלה", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד WIX. "באמצעות אפליקציות הניהול החדשות, בכוונתנו לסייע להפוך את תהליך ניהול העסק לקל יותר על ידי ריכוז של כלים רבים במרכז שליטה אחד".

אירועים קרובים