מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ', צפוי לפטר את מערך יחסי הציבור של החברה

"הוותיקים כבר אינם ואנחנו על הנתיב שיחזיר את המוג'ו שלנו בתחום המובייל", הסביר אחד המקורות את הסיבה למהלך הדרמטי ● בין הנימוקים האפשריים למהלך: לשדר מסר של אלטרנטיבה לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, רגע לקראת הכנס השנתי של החברה

האם מנכ"ל אינטל (Intel) החדש, בריאן קרזניץ', מתכנן מהפכה בענקית השבבים? האתר TechEye פרסם אתמול (ב'), כי מקורות אמינים באינטל ציינו בפניו שקרזניץ' עתיד לפטר את כלל הקבוצה האחראית ליחסי ציבור בחברה. זאת, במטרה לשנות את תדמיתה של אינטל בציבור מקצה לקצה.

"הוותיקים כבר אינם ואנחנו על הנתיב שיחזיר את המוג'ו שלנו בתחום המובייל. ראש קבוצת יחסי הציבור יוחלף, ולאחר מכן יהיה תהליך של 'מפל מים'. קרזניץ' רוצה לפתוח דפים חלקים", ציטט האתר את אחד המקורות שהדליפו לו את הסיפור.

השמועות על המהלך של המנכ"ל החדש של אינטל מגיעות זמן קצר לפני תחילת כנס IDF השנתי של החברה. הכנס ייערך בין התאריכים 12-10 בספטמבר. בין השאר אמורה אינטל להכריז, כפי שכבר פרסמנו באתר, על מעבדי ה-Bay Trail הראשונים, שצפויים לתמוך בה במאבק העיקש בשוק המובייל – ובעיקר בתחום הטאבלטים.

ייתכן שבמקביל רוצה קרזניץ' גם לחזק את מעמדה של אינטל כלפי קהל המשתמשים הפוטנציאלי, תוך ניסיון העברת המסר שהמוצרים שאינטל מציעה יכולים להוות חלופה טובה יותר למה שקיים בשוק. על כן, לא מן הנמנע כי הוא מעוניין באנשים חדשים שיצליחו להעביר את המסר כפי שהוא רואה אותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים