Software AG רכשה את JackBe תמורת עשרות מיליוני דולרים

הנרכשת פיתחה תוכנות למודיעין תפעולי בזמן אמת, בהן פרסטו ● טכנולוגיית JackBe תהווה הבסיס לגרסה החדשה של webMethods - פלטפורמת התפעול העסקי של Software AG

Software AG רכשה את JackBe, הפועלת בתחום נראות וניתוח מידע ומודיעין עסקי בזמן אמת. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בעשרות מיליוני דולרים.

JackBe היא חברה אמריקנית שנוסדה ב-2002 ומונה 65 עובדים. עד כה הושקעו בחברה 21 מיליון דולרים, מקרנות הון סיכון שונות, ביניהן אינטל קפיטל (Intel Capital) וכן Core Capital Partners ו-Blue Chip Venture. החברה פיתחה תוכנות למודיעין תפעולי בזמן אמת, שהוא פלח בעולם הבינה העסקית. הפלטפורמה של החברה, פרסטו (Presto), נותנת לארגונים בזמן אמת את הכלים להעריך את ההשפעה של תנאים עסקיים משתנים, מיד כשהם קורים. שילוב המדדים השונים מכמה מקורות, לרבות מערכות BI, לתוך לוח מחוונים אחד ופשוט לתפעול, מביא מידע ערכי ועדכני עבור מקבלי ההחלטות בארגונים.

מ-Software AG נמסר, כי "העולם העסקי הופך בשנים האחרונות לדיגיטלי באמצעות טכנולוגיות מיחשוב ענן, העולם הנייד, שיתוף מידע עסקי ו-Big Data. הדבר הופך את פתרונות הנראות של המידע וניתוחו בזמן אמת להכרחיים יותר ויותר בעת טיפול במידע בכמויות גדולות".

טכנולוגיית JackBe תהווה הבסיס לגרסה החדשה של webMethods – פלטפורמת התפעול העסקי (IBO) של הרוכשת, והיא תאפשר ניתוח מידע בכמויות גדולות ממספר מקורות. "הפלטפורמה החדשה תספק ללקוחות תמונה בזמן אמת של התפעול והתהליכים הארגוניים, ותאפשר להם לשפר את זמני התגובה ואת קבלת ההחלטות, באופן שיביא לשדרוג מהותי בתוצאותיהם העסקיות וייתן להם יתרון תחרותי", נמסר.

רכישת JackBe מצטרפת לרכישת Apama, פלטפורמת עיבוד תרחישים מורכבים, שהתבצעה לפני כשלושה חודשים. בכך מוסיפה Software AG שכבת ניתוח מעל תשתית האחסון המהירה Big-Memory TerraCotta, אשר נרכשה בשנה שעברה.

"כמויות המידע הנוצרות בעולם צומחות באופן אקספוננציאלי", אמר ד"ר וולפרם יוסט, CTO של Software AG, "כתוצאה מכך, ניתוח וניראות בזמן אמת של מידע בכמות עצומה, הופכים לחלק מקבלת החלטות עסקיות. היכולות של  JackBe יאפשרו לנו לפתח פתרונות חדשניים נוספים בהמשך, אשר יסייעו ללקוחותינו להפוך את עסקיהם לדיגיטליים".

אירועים קרובים