התארגנות עובדי הוט: "ההנהלה הורתה לנציגי השירות להציע ללקוחות 'הטבות' במקום הפיצוי בחוק"

"נציגי החברה מונחים להציע את ה-'הטבות' במקום הפיצוי הקבוע בחוק על סך 600 שקלים", טענו העובדים בפייסבוק ● הם הוסיפו, כי הוט אוסרת עליהם לציין באזני הלקוחות שהעובדה שהטכנאי אתו קבעו לא הגיע אליהם היא תוצאה של השביתה אלא מנחה אותם לשקר ולומר שזו "תקלה נקודתית" ● מהוט נמסר בתגובה, כי אכן מדובר בתקלה נקודתית וכי "באשר למדיניות הפיצוי, אנחנו פועלים על פי דין"

התארגנות עובדי הוט (HOT) טוענת, כי החברה מורה לעובדיה לומר ללקוחות שמתלוננים שקבעו עם טכנאי של החברה והוא לא הגיע, כי מדובר ב-"תקלה נקודתית", וכי היא מנחה את הנציגים להציע ללקוחות "הטבות" בניגוד לחוק.

בפוסט שפרסמו בדף הפייסבוק (Facebook) של ההתארגנות כתבו העובדים: "לקוחות הוט, למקרה שתהיתם, הנה הוכחה חותכת – הנהלת הוט מורה לעובדים לשקר ללקוחות מפורשות".

"הטכנאי לא הגיע? אסור להגיד שזה מאחר שההנהלה מצמצמת את מספר הטכנאים ומעבירה אותם לחברות קבלן, או שזה קשור לשביתה בה נאלצנו לפתוח כדי שהנהלת הוט תעצור את ההעברה לקבלנים ותשב למשא ומתן עם הוועד היציג", טענו. "במקום זה, ההוראה היא לשקר שזאת 'תקלה נקודתית'. מעבר לזה, הנציגים מונחים להציע 'הטבות', במקום הפיצוי הקבוע בחוק על סך 600 שקלים".

העובדים קראו לשר התקשורת, גלעד ארדן, להתערב במשבר בינם לבין ההנהלה, "למען מאות אלפי הלקוחות הסובלים, שהם במקרה גם אזרחים להם המשרד אחראי". להנהלה הם קראו: "עשו את הצעד הפשוט והמתבקש ושבו עם הוועד היציג למשא ומתן. אל תנסו לפגוע בעובדים על הגב של החברה והלקוחות".

מהוט נמסר בתגובה, כי "עקב שביתות הפתע שקיימו הטכנאים חלו שינויים בשיבוץ הטכנאים לעבודה ותואם טכנאי מחליף. התקלה הנקודתית מתייחסת למצב בו הטכנאי לא הגיע. באשר למדיניות הפיצוי, אנחנו פועלים על פי דין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים