פייסבוק תאפשר ליצור אלבומי תמונות משותפים בין משתמשים

המשתמשים, שפייסבוק מגבילה את מספרם ל-50, יוכלו להעלות לכל אלבום עד 200 תמונות ● האפשרות תופץ בשלב הראשון באנגלית בלבד, לקבוצה מצומצמת של משתמשים

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

תכונה חדשה בפייסבוק (Facebook) תאפשר למספר משתמשים ליצור אלבומי תמונות משותפים, לצד האלבומים האישיים אותם יכול כל אחד מהם ליצור. עם זאת, במקום עד 1,000 תמונות שניתן לשבץ בכל אלבום אישי, המגבלה לאלבום משותף עומדת על 200 תמונות בלבד. פייסבוק אף קבעה מגבלה על כמות המשתתפים המרבית והעמידה אותה על 50. בנוסף, תכונה זו לא תהיה זמינה עבור אלבומים שמשובצים בדפים, אלא רק בפרופילים האישיים.

יוצרי האלבומים המשותפים יוכלו לבחור עבורם אחת משלוש הגדרות פרטיות: אלבום ציבורי, אלבום שרק הם יכולים לצפות בו או אלבום שפתוח לכל אחד מהחברים שלהם. יצירת האלבום אפשרית כרגע רק על ידי שימוש בשירות עצמו במחשבים נייחים וניידים. עם זאת, לאחר יצירת האלבום ניתן יהיה לצרף תורמים שיוכלו להעלות אליו תמונות גם באמצעות האפליקציות הניידות של פייסבוק. יוצרי האלבום יוכלו למחוק או לשנות תמונות ואילו לתורמים תהיה אפשרות לערוך את התמונות שהם העלו בלבד.

"נכון לעכשיו, אם אתה נמצא במסיבה ויצרו ממנה שלושה אלבומים, ייתכן שלא תוכל לראות את כל התמונות. זה קצת מבלבל ואפילו מתסכל", אמר בוב בולדווין, מהנדס תוכנה בפייסבוק שהוביל את היצירה של התכונה החדשה יחד עם פרד זאהו.

ההפצה של התכונה החדשה תתחיל בשבוע הבא לקבוצה קטנה של משתמשים דוברי אנגלית, שיבחנו וייבדקו אותה. אחר כך היא תוצע לכל דוברי השפה, לפני שתתחיל ההפצה הבינלאומית שלה בשפות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים