פלאפון השיקה שירות שמאפשר לאחסן מידע של 100 ג'יגה-בייט ישירות מהמכשיר החכם לענן

השירות פותח על ידי בית התוכנה הישראלי ואיוסופט ויאפשר למשתמשיו לשמור את כל המידע שבמכשיר שלהם, בכלל זה אלפי תמונות, סרטונים, הודעות ואנשי קשר, ולהוריד אותו למחשב האישי

פלאפון השיקה היום (ג') את Pelephone Cloud, שירות שמאפשר למשתמשים לאחסן מידע בנפח של 100 ג'יגה-בייט ישירות מהמכשיר הנייד שלהם לענן. השירות פותח על ידי בית התוכנה הישראלי ואיוסופט ויאפשר למשתמשיו לשמור את כל המידע שבמכשיר שלהם, בכלל זה אלפי תמונות, סרטונים, הודעות ואנשי קשר. לאחר מכן ניתן להוריד את המידע למחשב האישי.

על פי החברה, נפח של 100 ג'יגה-בייט מאפשר לאחסן כ-30 אלף תמונות או 10 שעות וידיאו ב-HD, ללא כיווץ ופגיעה באיכותן.

ניתן להתחבר לשירות באמצעות הורדת אפליקציית Pelephone Cloud מחנויות האפליקציות של iPhone ואנדרואיד (Android). בעוד מספר שבועות תוסיף פלאפון פונקציית העלאת קבצים לנייד גם מהמחשב האישי וממגוון טאבלטים. במהלך חצי השנה הראשונה מוצע השירות בחינם ולאחר מכן הוא יעלה 9.99 שקלים בחודש.

לדברי אסף עופר, המשנה למנכ"ל פלאפון, "בשנים האחרונות אנחנו עדים לשימוש הגובר בטלפון החכם לצילום וצפייה בתמונות וקטעי וידיאו. המידע העצום הנשמר בו חשוב וקריטי ללקוח והזיכרון הקיים כיום במכשירים כבר לא מספיק, מה שמצריך גיבוי והסרת תכנים לעתים קרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים