צפו: כך ייראו מכשירי אפל החדשים

סרטונים חדשים שצוברים תאוצה ביו-טיוב מגבירים את השמועות לקראת השקת המכשירים של ענקית הטכנולוגיה, שתיערך בעוד כשבועיים ● בתוך כך נפוצות השמועות על תוכנית טרייד-אין של אפל, במסגרתו תאפשר החלפת מכשיר ישן תמורת הנחה על מוצר חדש

ככל שהולך ומתקרב אירוע ההשקה הצפוי של אפל (Apple) ב-10 בספטמבר בסן פרנסיסקו, שוטפות את הרשת תמונות וסרטוני וידיאו המתיימרים להציג את המכשירים החדשים, או לפחות חלקים מהם.

בימים האחרונים הופיעו עוד כמה סרטונים ביו-טיוב (YouTube), של מה שיכול להיות הכיסוי של מכשירי iPhone 5S והגרסה המוקטנת, 5C, שנראים בהם מכשירים בצבעי שמפניה, זהב וכחול.

אין ספק שמעניין יהיה יותר לדעת מה יכילו המכשירים מתחת לזכוכית ולמכסים – כנראה מעבדים חדשים, סורק טביעות אצבע ומצלמה משופרת. אך אם אתם ממש סקרנים – צפו בסרטונים, שנראה כי שניהם הוכנו על ידי אותו אדם. למרות שהוא מזדהה בסרטון הראשון, הרשו לנו לנחש שמחלקת האבטחה באפל מחפשת בנרות את בעליהן של הידיים האוחזות במכשירים.

ובתוך כך, כשעיניי העולם נשואות את הענקית מקופרטינו, פורסמו שמועות על כך כי אפל מתכוננת להשיק במקביל למכשירים החדשים גם תוכנית טרייד-אין, המאפשרת החלפת מכשיר חדש בישן ב-250 החנויות שלה.

לדברי אנליסטים העוקבים אחר החברה, יהיה טיפשי מצד אפל למכור מכשירים חדשים ללקוחות ו-"לשלוח" אותם למכור את המכשירים הישנים במקום אחר. משווקים רבים דוגמת בסט ביי, רדיו-שייק ועוד, כמו גם ספקיות סלולר, מציעים תוכניות חליפין של מכשירים חדשים, הכוללות זיכוי על מכשירים ישנים. לכן, חכם יהיה מצד אפל לפתות לקוחות לרכוש את מכשיריה עם אופציה למכור תוך כדי הרכישה את מכשיריהם הישנים. "בעליהם של מכשירי iPhone כבר לא מניחים אותם במגירה. הם מוכרים אותם", הם אומרים.

אפל סירבה להגיבה על הידיעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים