משלחת של בכירים בתאגיד הדרום קוריאני SK מחפשים פתרונות סייבר בישראל

המשלחת של חברת הסייבר של התאגיד נמצאת בימים אלה בארץ על מנת לבחון שיתופי פעולה והשקעות אפשריות בחברות ישראליות ● דרום קוריאה מוצאת עצמה באחרונה יותר ויותר פגיעה למתקפות סייבר מצפון קוריאה, מה שיכול להוות הזדמנות עבור חברות מהארץ

נציגים בכירים מ-SK Infosec, חטיבת הסייבר של תאגיד SK מדרום קוריאה (התאגיד השלישי בגודלו במדינה, אחרי יונדאי וסמסונג), נמצאים השבוע בישראל, במטרה לבחון שיתופי פעולה והשקעות אפשריות בחברות ישראליות. הביקור נערך ביוזמת מכון הייצוא והנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בסיאול.

יצוין, כי זה אינו הביקור הראשון של נציגי SK Infosec בישראל: הם היו בארץ בנובמבר האחרון, בכנס הבין לאומי לביטחון המולדת שערך מכון הייצוא.

דרום קוריאה מוצאת עצמה באחרונה יותר ויותר פגיעה למתקפות סייבר מצפון קוריאה. המתקפה המשמעותית האחרונה בוצעה לפני כחצי שנה, במרץ 2013, כאשר הושבתו 14 אלף כספומטים ברחבי המדינה, ערוץ חדשות מקומי ירד משידור והשרתים של חברה סלולרית מרכזית נפלו בפתאומיות.

עופר פורר, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בסיאול, ציין כי "בדרום קוריאה רואים בישראל כשותפה בתחום הסייבר, עקב ההערכה העצומה שלהם את ישראל כמקור לחדשנות, ובעיקר כמקור לידע וניסיון בתחום הסייבר". לדבריו, "חברות ישראליות מבינות את הפוטנציאל הרב הגלום בדרום קוריאה וכבר כעת יש עניין רב בהצטרפות למשלחת עסקית שאנחנו מגייסים, יחד עם מכון הייצוא. המשלחת תצא בנובמבר השנה ותאפשר לחברות ישראליות להיחשף לשותפים פוטנציאליים בדרום קוריאה וללקוחות קצה בתחום הסייבר ביטחון".

יפית כץ-רובין, מנהלת ענף התוכנה וה- IT במכון הייצוא, ציינה כי "החברות הישראליות מציגות פתרונות מתקדמים בתחום אבטחת רשתות, הצפנת נתונים, הגנת מידע ומערכות משולבות המספקות ניטור, סימולציה ותגובה מהירה למתקפות סייבר. ענף הסייבר ואבטחת המידע בישראל הוא אחד הענפים הנמצאים במגמת צמיחה. חברות רבות מרחבי העולם מגיעות לישראל על מנת לאתר חברות לשיתוף פעולה או להשקעה בהן".

אירועים קרובים