טוויטר תאפשר לצייץ לגבי תוכן ישירות מאתר האינטרנט בו הוא מפורסם

לפי טוויטר, מדובר באפשרות שמושכת יותר קוראים, מאחר שמדובר במשהו מעניין יותר, וברוב המקרים, מדובר בתוכן שפוגע בדיוק במטרה ● התכונה נמצאת בשלב זה בשלב האלפא בלבד והרשת החברתית תאפשר לכותבי תוכנות מצד שלישי להשתמש בה

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) משיקה תכונה חדשה שמיועדת לשימוש במקרה בו המשתמש נתקל בתוכן אותו הוא רוצה להכליל בציוץ. במקום לשלוח את כתובת הדף כולו, ניתן יהיה מעתה לסמן תוכן מדויק באתר ולצייץ אותו ישירות. מי שילחץ על אותו ציטוט בדף המשתמש יועבר מיידית לחלק בדף ממנו נלקח הציטוט.

לפי טוויטר, מדובר באפשרות לצטט תוכן מדף במקום לשלוח את הכותרת שלו ואת הקישור בלבד. ברשת החברתית גורסים, כי האפשרות מושכת יותר קוראים, מאחר שמדובר במשהו מעניין יותר, וברוב המקרים, מדובר בתוכן שפוגע בדיוק במטרה.

החברה מסרה, כי היא בחנה את התכונה החדשה בשבוע שעבר, בשיתוף עם הניו-יורק טיימס (New York Times). לדבריה, התוצאות הראו שהאפשרות הזו הניבה פי 11 משתמשים שפנו לידיעה בהשוואה לממוצע של 500 הידיעות המשותפות ביותר באתר.

טוויטר תאפשר לכותבי תוכנות מצד שלישי להשתמש בתכונה החדשה. כך, למשל, ניתן להוריד סימניית ג'אווה סקריפט (Bookmarklet) מהאתר Save Publishing ולהצמיד אותה לשורת הסימניות של הדפדפן כדי לסמן טקסט ולצייץ אותו ישירות לעמוד של המשתמש בטוויטר. יש לציין שיישום זה נמצא כרגע רק בשלב האלפא שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים