האפליקציה שתשדרג את ברכות השנה הטובה

אם פעם היינו כותבים ומציירים לבד את ברכות השנה הטובה, או נעזרים כדי "לעצב" אותן בסמיילי של אמוג'י, האפליקציה "ברכות שנה טובה" מאפשרת לעשות את הברכות במלואן ● עד כה היא הוצעה רק למשתמשי אפל, אולם מהשנה הנוכחית, גם בעלי מכשירי האנדרואיד יכולים להוריד אותה

כמה מאתנו עדיין שולחים ברכות שנה טובה באמצעות הדואר? אני לא מתכוון לדואר האלקטרוני, אלא לדואר האמיתי, זה שפעם היה מתואר כצבי וכיום, לעומת האי-מייל, הוא במקרה הטוב צב, אם לא חלזון. אותן שנות טובות שהיינו שולחים במכתב עם בול ושהיינו מחכים בהתרגשות לקבל מאחרים. כיום, רובנו אפילו לא טורחים להתקשר למושאי הברכות שלנו, אלא משתמשים בטלפון החכם כדי לאחל להם שנה טובה ב-SMS או בווטסאפ (WhatsApp), עם ציור של פרח או לב.

"ברכות שנה טובה" היא אפליקציה שמאפשרת לכם לשדרג את ברכות השנה הטובה האלקטרוניות שלכם. במקום לשלוח סתם מסרון, היא מאפשרת לכם לעצב את ההודעה אותה אתם רוצים לשלוח. לעצלנים שבינינו יש גם מאגר מוכן של ברכות. את הברכות ניתן לשלוח, כמו כל תמונה אחרת, דרך אמצעי השיתוף הסטנדרטיים במכשירים החכמים: בדואר האלקטרוני, בתוכנות המסרים המידיים או בשיתוף ברשתות החברתיות.

כברירת מחדל מכילה האפליקציה, לפחות בגרסת האנדרואיד (Android) שלה, כ-20 כרטיסי ברכה, אך לחיצה על "כרטיסי ברכה אינטראקטיביים" תאפשר לכם, כאמור, להוסיף כרטיסי ברכה משלכם. השם "כרטיסי ברכה אינטראקטיביים" מטעה משהו ויכול לגרום לחשוב שניתן לשלוח באמצעותו כרטיסי ברכה לכל אירוע, אבל תחתיו אפשר להכין כרטיסי ברכה לראש השנה בלבד. אפשר לכלול בכרטיס תמונה ששמורה בטלפון או להשתמש במצלמה כדי לצלם תמונה בעת השימוש באפליקציה ולצרף אותה לברכה. אחרי שבוחרים תמונה ניתן להוסיף לה עיצובים שונים, למשל תמונות קטנות כמו של כד דבש או לב, ומשפטים מסביב לצמד המילים "שנה טובה".

ניתן למקם את התמונות בכל מקום שרוצים על התמונה הראשית ובעזרת גרירת אצבעות אפשר לשנות את הגודל ואת הזווית שלהן, כך שיתאימו בדיוק למקום בו רוצים לשלב אותן. אם לא אוהבים את התוצאה, אפשר למחוק אותה. כמו כן, ניתן לבחור אפקט כללי לתמונה, באילו גוונים היא תישלח. מכאן ואילך, כל שנותר הוא רק לשתף את הברכה – ולשלוח אותה.

"ברכות שנה טובה" אינה אפליקציה מושלמת. לא הצלחתי לשמור את הברכה שהכנתי, כך שכדי להשתמש בה שוב הייתי צריך להיעזר בתמונה ששלחתי לחבר בווטסאפ, לשמור אותה בטלפון ואז פשוט לשתף אותה. כלומר, כשאתם שולחים את הברכה האישית לאחרים, מומלץ שתשלחו אותה גם לעצמכם, כדי שהיא תהיה מוכנה לשימוש חוזר. בנוסף, בחירת המילים לכפתורים שונים לא הכי מוצלחת. אולם, אלה דברים שאפשר להתגבר עליהם.

האפליקציה מוצעת למשתמשי האנדרואיד זו השנה הראשונה, אולם בעלי ה-iPhone יכולים להשתמש בה זו השנה השלישית. היא פותחה ועוצבה על ידי רותי פוגל, בוגרת תואר שני מבצלאל והבעלים של סטודיו IMAPPY.

משתמשי אנדרואיד יכולים להוריד את "ברכות שנה טובה" מ-Google Play, דרך כאן.

משתמשי iPhone יכולים לעשות זאת מ-AppStore, דרך כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים