סלקום השיקה שירות גיבוי המאפשר שרידות וזמינות עסקית בעת תקלה

השירות מאפשר לארגון לקבל שיחות נכנסות באופן רציף ואוטומטי דרך ה-SIP Trunk גם במקרה של תקלה ב-PRI ● קרן שתוי, סמנכ"ל מגזר עסקי בסלקום: "חלק מהיכולת להיות תחרותי ולתת מענה שרותי, זמין ונגיש הוא בזכות תקשורת רציפה של העסק"

סלקום השיקה בימים אלו שירות חדש, SIP Trunk-PRI, המאפשר זמינות מרבית של הארגון והמשכיות עסקית על ידי גיבוי השיחות הנכנסות גם במקרה של תקלה.

השירות מאפשר לארגון לקבל שיחות נכנסות באופן רציף ואוטומטי דרך ה-SIP Trunk גם במקרה של תקלה ב-PRI. זאת, באמצעות הגדרת טווח מספור משותף לשני השירותים, כך שאין צורך בביצוע "עקוב אחריי". בסיום התקלה מתבצעת חזרה אוטומטית של הגדרות השיחה הראשוניות במרכזיה.

על פי חברת הסלולר, השירות מהווה חסכון משמעותי לחברות רבות שמשמשות כמוקדי מכירות או חברות מעניקות שירותים שאינן יכולות לאפשר לעצמן אי זמינות ומחזיקות באופן קבוע צירי PRI נוספים כאמצעי גיבוי חיצוני בעלות גבוהה.

קרן שתוי, סמנכ"ל מגזר עסקי בסלקוםקרן שתוי, סמנכ"ל מגזר עסקי בסלקום, אמרה כי "מדובר במוצר משלים למוצר ה-PRI שמספקת החברה, וביקושו בשוק העסקי הולך וגדל. בעידן של היום חשובה השרידות העסקית. עסקים במשק הישראלי מתמודדים עם תחרות הולכת וגוברת, כשחלק מהיכולת להיות תחרותי ולתת מענה שרותי, זמין ונגיש הוא בזכות תקשורת רציפה של העסק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים