שלושה בכירים ב-HTC נעצרו בחשד לגניבת סודות מסחריים

השלושה, מנהל המו"פ וכן סגן נשיא ומנהל בכיר לעיצוב מוצר, נעצרו יחד עם שני עובדים נוספים, בחשד שגנבו ומכרו סודות מסחריים של HTC הטייוואנית לחברות סיניות ● על פי החשד, הבכירים גבו עמלה של 334 אלף דולרים על עיצוב מכשיר HTC One וחילקו אותה ביניהם ● המעצר בוצע בעקבות תלונה אישית של יו"ר HTC, צ'ר וואנג, ולאחר שהבכירים פוטרו מהחברה

מעצר - בסיוע מעבדות קספרסקי. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

שלושה בכירים ב-HTC נעצרו אתמול (ש') בחשד להונאה ולגניבת סודות מסחריים. הם חשודים שגנבו ומכרו סודות מסחריים של HTC הטייוואנית לחברות סיניות. יחד עימם נעצרו שני עובדים נוספים בחברה.

המעצר הגיע בעקבות תלונה אישית של יו"ר HTC, צ'ר וואנג. העצורים הם תומס צ'יין, סגן נשיא לעיצוב מוצר, ג'סטין הואנג, מנהל בכיר בצוות עיצוב מוצר, ו-וו צ'יין האנג, מנהל המו"פ. לצד המעצר, ערכו חוקרי משטרת טייוואן חיפושים בבתי החשודים ובמרכז המו"פ של החברה.

על פי התלונה, העצורים גנבו טכנולוגיית ממשק חדשה בעלת חשיבות גבוהה. עוד עולה ממנה, כי שלושת הבכירים היו מצויים בעיצומו של משא ומתן עם חברות סיניות לקראת מכירתה של הטכנולוגיה החדשה, שצפויה להיות מוטמעת בטלפונים החכמים של HTC בהמשך השנה.

HTC טוענת, כי העצורים גבו עמלה של 334 אלף דולרים על עיצוב מכשיר HTC One ושלושת הבכירים חילקו אותה ביניהם. התירוץ שלהם היה שהתשלום לעיצוב הוא מאחר שנעשתה עבודה חיצונית, בעוד שבפועל הוא נעשה באופן פנימי, בחברה עצמה.

בשבוע שעבר חילקה HTC את הבונוסים החצי שנתיים, כולל לשלושת הבכירים, והם פוטרו מיד לאחר מכן. המעצר בוצע מיד לאחר פיטורי הבכירים.

HTC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים