תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מערכת אקולוגית – גם במובייל

01/09/2013 14:35

כפי שקיומה של מערכת אקולוגית מותנית בשמירה עדינה על יחסי הגומלין בין היצורים החיים בה ובין סביבתם, גם לסביבה העסקית יש מרקם עדין עליו יש להגן. בבסיס אותו מרקם מצוי המידע הארגוני, המהווה הנכס החשוב ביותר של הארגון.

אם בעבר היה קל יותר לשמור על הסביבה "האקולוגית" של הארגון, הרי שהיום – בעידן המובייל, מכשירי הסמארטפון והטאבלט מאתגרים את הארגון ומאיימים על זליגת המידע הארגוני ממנו. לכאורה, נדמה שהדרך הטובה ביותר להגנה על הארגון והמידע היא הימנעות מוחלטת משימוש במכשירי מובייל, אך כמובן – זה בלתי אפשרי.

לא רק שמכשירי המובייל מחלחלים לארגון, במקרים רבים, על ידי העובדים עצמם – שמחברים את המכשיר האישי לדוא"ל הארגוני ויותר מזה, הם גם טומנים בחובם הזדמנות עסקית, שויתור עליה משמעו פיגור לעומת המתחרים.

לכן, הפתרון הוא לשלב את המובייל בסביבה ה-"אקולוגית" הארגונית. הדרך לעשות זאת היא לדאוג לאבטחה מלאה של האפליקציות, של המידע הארגוני ושל תהליך העבודה (workflow) והחיבור בין מכשיר המובייל לבין המערכות הארגוניות.

אבטחה כזו יכולה להתבצע רק באמצעות "כספת" (Container) מאובטחת, שעושה הפרדה בין הסביבה העסקית לארגונית במכשירי המובייל. כך, כל המידע העסקי נשמר בסביבה ארגונית גרידא והמרקם העסקי, על כל היבטיו, מוגן.

הפתרונות של Good Technology מציעים כספת כזו, שלא מאפשרת לאפליקציות חיצוניות לגשת למידע בכספת, וכמובן – גם מונעת מווירוסים ומתוכנת תקיפה זדוניות אחרות ליירט או לפגוע במידע הארגוני. במידה והמכשיר אבד או נגנב, הכספת ניתנת למחיקה מרחוק.

הסביבה הארגונית של Good Technology מאפשרת למשתמשים לגשת לאפליקציות ומידע ארגוני לאחר הזדהות (סיסמא – אשר המבנה של יכול להיות מוגדר ולהיאכף על ידי הארגון עצמו).

כיום מציעה Good Technology עשרות אפליקציות מאובטחות, דוגמת דוא"ל, עריכת מסמכים, אפליקציית CRM ,ERP, אפליקציה לחתימה אלקטרונית על מסמכים ועוד. כמו כן, החברה מאפשרת פיתוח של אפליקציות ארגוניות ייעודיות על ידי צד שלישי או הארגון עצמו בהנחיית מומחי Good Technology – כך שהן תהיינה מאובטחות.

אירועים קרובים