הטכניון – בין האוניברסיטאות המובילות בעולם שבוגריהן משמשים כמנכ"לים של חברות היי-טק

המוסד האקדמי מחיפה, שהתברג במקום השביעי היוקרתי, הוא היחיד בעשירייה הראשונה מחוץ לגבולות ארצות הברית ● הדירוג בדק 250 מנכ"לים של ענקיות היי-טק והכתיר את הטכניון כאחד "המרכזים הגדולים והמובילים בעולם"

גאווה לאומית: הטכניון בחיפה נמנה עם עשרת המוסדות האקדמיים המובילים בעולם שבוגריהם משמשים כמנכ"לים של חברות היי-טק גדולות. כך על פי דירוג של יחידת המידע הפיננסי של בלומברג (Bloomberg). בלומברג בדקה את המוסדות האקדמיים בהם למדו 250 מנכ"לים של חברות היי-טק בארצות הברית ששווי השוק של כל אחת מהן עולה על מיליארד דולרים.

במקום הראשון בדירוג נמצאת אוניברסיטת פרינסטון ובמקום השני דורגה אוניברסיטת סטנפורד. הטכניון, שדורג במקום השביעי, הוא המוסד האקדמי היחיד שבין עשר המוסדות המובילים שאינו בארצות הברית. הטכניון חולק את הדירוג של המקום השביעי עם MIT, ואוניברסיטאות רייס וטקסס. "ישראל היא אחד ממרכזי ההיי-טק הגדולים והמובילים בעולם", נכתב בדירוג, "והטכניון הוא המקום שאליו הולכים ללמוד המוחות המבריקים ביותר במדינה".

עוד נזכר בדירוג אחד הבוגרים של הטכניון, דייוויד רייס, מנכ"ל סטראטסיס (Stratasys), יצרנית המדפסות בתלת-מימד. זו נמכרה בשנה שעברה ל-MakerBot תמורת 403 מיליון דולרים. בלומברג ציינה בדירוג את שיתוף הפעולה של הטכניון עם אוניברסיטת קורנל, בעלות של שני מיליארד דולרים, במסגרתה נבנו קמפוס וחממת סטארט-אפים ברוזוולט איילנד בניו-יורק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים