מכורים לפייסבוק? נסו את Klyph

אם אתם לא יכולים להעביר שעה מבלי להעלות סטטוס חדש לפייסבוק, לראות מי הגיב עליו וכמה לייקים קיבלתם, כדאי לכם לזנוח את האפליקציה המקורית ולעבור ל-Klyph ● היא תהפוך עבורכם את הגלישה ברשת החברתית למהירה ונוחה הרבה יותר ● לא למכורים בלבד

האם אתם מגדירים את עצמכם כמכורים לפייסבוק (Facebook)? האם אתם מאלה שבמקרה שהם לא מקבלים את העדכונים בזמן אמת מרגישים שמשהו חסר להם? אם התשובה היא כן, ודאי התקנתם את האפליקציה של פייסבוק בסמארטפון שלכם, ויכול להיות שכמו אחרים, אתם חושבים שהיא לא בדיוק מושלמת – לא במראה, לא בתפעול ובמיוחד לא במהירות הגלישה.

יש לכך פתרון: אני ממליץ לכם, ולכל מי שמשתמש באפליקציה של פייסבוק במכשיר הנייד שלו, לעזוב אותה לטובת Klyph – או בשמה המלא Klyph for Facebook. האפליקציה האלטרנטיבית תגרום לפייסבוק שלכם להיראות הרבה יותר טוב ממה שהחברה אפילו חשבה שהיא יכולה להשיג.

כל דבר ב-Klyph נראה הרבה יותר יפה, רענן ונגיש מאשר ביישום ברירת המחדל של מארק צוקרברג ועובדיו. כך, למשל, האלמנטים הגרפיים מוצלחים מאוד, כולל בחירת הצבעים, ומהירות העבודה מפתיעה לטובה, גם כשיש הרבה עדכונים (Notifications) חדשים.

אם תגררו עם היד בצד הימני של הטלפון תקבלו תיבה שמכילה את כל העדכונים האחרונים שמיועדים אליכם ואם תגררו מהצד השמאלי יוצג בפניכם תפריט שמכיל את כל האפשרויות, כמו רשימת ימי הולדת קרובים ודפים ששמורים אצלכם במועדפים. האפליקציה מסוגלת להציג את האפשרויות השונות בעברית, אבל רק אם בחרתם להשתמש בפייסבוק בעברית.

Abewy, החברה שפיתחה את Klyph, בחרה להציג כל פריט מידע בתיבה משל עצמו. זהו צעד מעבר לתיבות שמוצגות בדפים של פייסבוק ומכילות את הסטטוס יחד עם כל התגובות. היא לא מנסה להציג את כל המידע באופן שוטף, מה שיכול לגרום להאטה בעבודה, אלא "מקפיצה" תיבה פנימה, גם מבחינה ויזואלית, בכל פעם שיש צורך.

הפעולות שניתנות לביצוע באפליקציה אינטואיטיביות למדי, אפילו יותר מאלה שניתנות לביצוע באפליקציה של פייסבוק עצמה. Klyph מצליחה, פחות או יותר, לשמור על המבנה של הדפים השונים, כולל של חברות מסחריות, וכדי לעבור בין האלמנטים השונים של הדפים פשוט גוררים שמאלה וימינה.

בדרך כלל, ניתן לעשות כל פעולה באפליקציה בלחיצה אחת: למשל, לשלוח הודעה לחבר, לראות מי ואיך הגיבו או עשו לייק לסטטוס, תמונה או כל דבר אחר שהעליתם, או לשתף סטטוס בדף שלכם. מאוד פשוט ללמוד את התכונות השונות של האפליקציה, בין אם אתם משתמשים מנוסים באפליקציה של פייסבוק ובין אם כלל לא הורדתם אותה.

כמו אפליקציות רבות, Klyph מגיעה בשתי גרסאות: אחת חינמית, שכוללת פרסומות של גוגל (Google) בתחתיתו של כמעט כל עמוד (אם כי הן כמעט שלא מפריעות), ואחת מלאה, במחיר של 9.39 שקלים ובלי פרסומות כלל.

להורדת Klyph לאנדרואיד (Android) לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    מן הראוי לציין שעקב מגבלות של פייסבוק שלא ממש רוצה לעודד אפליקציות צד שלישי, יש אפשרויות בסיסיות שלא ניתן לבצע כמו Share ו-Like לאחרים....טובה עבור תצוגה, מוגבלת מאד עבור פעולות השיתוף וזה מצוין גם ב"אודות" בעמוד ההתקנה של האפליקציה.

אירועים קרובים