אייסר תציג בסוף השבוע את הפאבלט Liquid S2

המכשיר החדש יהיה אחד הראשונים בעולם להציע יכולת צילום ברזולוציית 4K ● הוא יעשה זאת בעזרת מצלמה אחורית באיכות של 13 מגה פיקסלים, שמצוידת במבזק לד טבעתי ● ה- Liquid S2 צפוי לצאת לשוק האירופי בסוף החודש הבא

אייסר (Acer) תציג בתערוכת IFA, שתיפתח בסוף השבוע, פאבלט חדש. המכשיר ייקרא Liquid S2 ויהיה אחד הראשונים בעולם להציע יכולת צילום ברזולוציית 4K. הוא יעשה זאת בעזרת מצלמה אחורית באיכות של 13 מגה פיקסלים, שמצוידת במבזק לד טבעתי, עם תמיכת תוכנה מתאימה. המצלמה הקדמית של המכשיר תהיה באיכות של 2 מגה-פיקסלים וניתן יהיה לצלם באמצעותה תמונות וסרטונים באיכות HD מלאה.

מדובר במכשיר שמיועד לקו הגבוה של המכירות. אייסר תספק אותו עם כמה כלים מיוחדים שמיועדים לעבודה עם המצלמות. כך, תכונה בשם "צילום ראשון מהיר" תאפשר לצלם תמונות ישירות ממסך הנעילה של המכשיר. בנוסף, ניתן יהיה לקבוע עד חמישה מצבי צילום אישיים ומועדפים, שיהיו מבוססים על הגדרות אישיות של המשתמש.

המסך של ה- Liquid S2 הוא בגודל שישה אינץ'. מדובר במסך IPS ברזולוציית HD מלאה. כמו רוב הטלפונים שמיועדים לקו הגבוה של המכירות, המכשיר יהיה מצויד במעבד SoC, שמבוסס על ה-Snapdragon 800 של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 2.2 ג'יגה-הרץ. זיכרון העבודה של המכשיר יהיה בנפח של 2 ג'יגה-בייט והנפח של הסוללה יהיה גדול למדי, 3,300mAh.

החברה אמורה להתחיל להפיץ את הפאבלט החדש באירופה בסוף אוקטובר. מחירו טרם פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים