RRsat הישראלית רכשה את ספקית שירותי התוכן הבריטית JCA ב-9 מיליון דולרים במזומן

הנרכשת מתמחה בשירותי תוכן דיגיטלי ומציעה חבילות טלוויזיה דיגיטלית, וידאו וסרטים לתעשיית המדיה ● מ- RRsat נמסר כי היא צופה שהרכישה תתרום לרווחיות החברה החל מהרבעון הרביעי השנה ● אבי כהן, מנכ"ל RRsat: "הרכישה היא אבן דרך מהותיות ביישום האסטרטגיה שלנו"

RRsat הישראלית, הפועלת בעולם שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בעולם, רכשה את חברת JCA הבריטית, ספקית שירותי ניהול תוכן, תמורת תשעה מיליון דולרים.

RRsat רוכשת 100% מקבוצת TVP, חברת האם של JCA. על פי תנאי הרכישה, RRsat תשלם 9 מיליון דולרים במזומן, ותשלום נוסף, דחוי, של 4.5 מיליון דולרים, יועבר בתום שלוש השנים שלאחר הרכישה ובכפוף לביצועים עסקיים, צמיחה בהכנסות וברווחיות.

JCA מתמחה בשירותי תוכן דיגיטלי ומציעה חבילות טלוויזיה דיגיטלית, וידאו וסרטים לתעשיית המדיה. שירותי החברה כוללים שחזור סרטים, טיפול, המרה וקידוד וידיאו, כמו גם פלטפורמות לניהול  מקצה לקצה של תוכן דיגיטלי. החברה מתמחה בפורמטים דיגיטליים ובפורמטים HD ו-SD, וכן בתהליכי העברת תוכן דיגיטלי והפצתו. בין לקוחות JCA נמנים, בין השאר, BBC העולמית, Channel 4, סוני (SONY) ועוד. החברה הוקמה ב-1989 ונרכשה במלואה על ידי קבוצת TVP ב-2004. בשנה החולפת עמדו הכנסותיה על כעשרה מיליון דולרים, עם צמיחה של יותר מ-400% מאז נרכשה על ידי קבוצת TVP ב-2004.

RRsat מסרה כי היא צופה שהרכישה תתרום לרווחיות החברה החל מהרבעון הרביעי השנה. לדברי אבי כהן, מנכ"ל RRsat, "הרכישה, כמו גם הקמת RRsat אירופה, הן אבני דרך מהותיות ביישום האסטרטגיה שלנו להפוך לחברה גלובלית בעלת נוכחות מקומית בסמוך ללקוחותינו".

"לפעילותנו שני היבטים עיקריים: ניהול תוכן והפצת תוכן", אמר כהן. "בעוד היבט הפצת התוכן כולל את המתקנים שלנו בארצות הברית ובישראל, היבט ההכנה והניהול של התכנים מצריך נוכחות מקומית, שתאפשר עבודה צמודה עם לקוחותינו. התוספת של המערך שיש ל-JCA בלונדון תאפשר לנו למנף את הידע המקצועי שברשותם, ולספק שירותים שיענו על צרכי ההכנה וניהול התוכן של לקוחות באירופה. הרכישה תרחיב את מגוון השירותים שלנו".

אירועים קרובים