צפו: המקלדת הדקה בעולם

פיתוח של CSR מציע מקלדת דקיקה בעובי של חצי מ"מ בלבד ● השבב החדש יכול להתחבר למכשירים מבוסס חלונות 8 ו-iOS 7 ● "צרכנים רוצים עזרים חדשניים ואלחוטיים שפשוט עובדים עם המכשירים הניידים שלהם", אמר פול ווילימסון, מנהל תחום החיבורים האלחוטיים בעוצמה נמוכה בחברה

שבב חדש שפיתחה יצרנית השבבים הבריטית CSR יאפשר ייצור מקלדות דקיקות בעובי של נייר. החברה אף פיתחה סביב השבב, CSR1010, הדגמה מיוחדת שתוצג בתערוכת IFA ובה היא תציג משטח מגע בעובי של חצי מ"מ בלבד.

לפי החברה ניתן לשלב את משטח המגע בתוך כיסוי הגנתי מיוחד ודקיק כדי ליצור אזורי מגע על שולחן העבודה, כולל, כאמור, מקלדת בגודל מלא. עם זאת, בחברה טוענים שניתן גם ליצור באמצעות אותה טכנולוגיה ממשקים שמתרגמים למחשב כתב יד ושרטוטים באמצעות עט.

השבב ממוטב לשימוש עם Bluetooth Smart, כך שהוא יכול להתחבר למכשירים שמבוססים על חלונות 8 (Windows 8) של מיקרוסופט (Microsoft) מצד אחד, וגם על מערכת ההפעלה הניידת הבאה של אפל (Apple), הלא היא iOS7. זאת, תוך צריכת כוח נמוכה במיוחד לעומת חיבור בלוטות' רגיל.

"צרכנים רוצים עזרים חדשניים ואלחוטיים שפשוט עובדים עם המכשירים הניידים שלהם", אמר פול ווילימסון, מנהל תחום החיבורים האלחוטיים בעוצמה נמוכה ב-CSR. "ממשק המגע האולטרה-דקיק שפתחנו מהווה דוגמה מושלמת לשימוש ב-Bluetooth Smart כדי לספק להם בדיוק את זה. אנחנו מחויבים להביא לשוק עזרים דומים מהדור הבא במהירות".

את מקלדת ההדגמה פיתחה CSR עם אטמל (Atmel) ועם CIT. הראשונה סיפקה את הסיליקון הרגיש למגע ליצור הממשק, ואילו האחרונה סיפקה את הממברנות ליצירת המקשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים