המועמד שמעון חזן: "ההנהגה הנוכחית בחולון לא מודעת לעולם הטכנולוגי ותעשיית ההיי-טק"

מערכת אנשים ומחשבים מלווה את מערכת הבחירות לרשויות המקומיות ומבקשת מהמועמדים לפרוש את האג'נדה שלהם בתחום ההיי-טק, החינוך המדעי ועידן הרשתות החברתיות ● והפעם, המועמד לראשות העיר חולון, שמעון חזן, שמנצל היטב את הרשתות החברתיות – ומסביר מדוע אין בעיר פארק עתיר ידע: "70% מתושבי העיר נאלצים לעבוד מחוץ לעיר, ביניהם אלפי עובדי תעשיית ההיי-טק. זוהי תוצאה של מדיניות שנוקטת ההנהגה הנוכחית"

"העירייה בראשותי תקצה שטחים לצורך העניין לחברות שירצו לעבור לתחום שלנו, תעניק הקלות בארנונה וכל סיוע נדרש", מבטיח המועמד סגן אלוף (מיל') שמעון חזן, המתמודד בימים אלו על ראשות עיריית חולון בראש סיעת "חולון חוזרת לחיים", שמייחס במצע הבחירות שלו פרק משמעותי בהפיכת העיר למרכז היי-טק ארצי – עם דגש חזק לביו-טק. חזן, יש לציין, מתמודד עם מול ראש העיר הנוכחי מוטי ששון, המכהן בתפקיד משנת 1993 ונחשב לאחד מראשי הערים החזקים והוותיקים בישראל.

"נכון הוא שיש לא מעט ערים בגוש דן שמתחרות על פארקי היי-טק, ולמרבה הצער חולון נותרה בשיממונה", אומר חזן. "70% מתושבי העיר נאלצים לעבוד מחוץ לעיר, ביניהם אלפי עובדי תעשיית ההיי-טק. זוהי תוצאה של מדיניות שנוקטת ההנהגה הנוכחית, שמקורה בחוסר הבנה ומודעות לעולם הטכנולוגי ותעשיית ההיי-טק". בין היתר, מתכנן חזן להקים מרכז גדול לכנסים בעיר, כמו גם מנהלה מיוחדת שתפקידה יהיה ייזום והפעלת כנסים טכנולוגיים. מה שקורה בלאס וגאס ובברצלונה, אם תשאלו את חזן, יכול לקרות גם בשכנה הקטנה של תל אביב.

חולון, עיר המתים
המועמד וצוותו מבססים חלק ניכר מהקמפיין בניו-מדיה. בין היתר הפיקו סרטון יו-טיוב (YouTube) שהפך לוויראלי ועורר הדים רבים בכל הארץ, "חולון עיר המתים". במקביל, פנה חזן לבג"ץ ודרש שיאשרו לו לפרסם תעמולת בחירות גם בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בדומה למערכת הבחירות המרכזית.

הסרטון המדובר מראה כיצד נראית חולון ומדוע היא נתפסת כעיר עזובה, על רקע בית העלמין, הצבאי והאזרחי, הממוקם בה. "אני רוצה לסיים 20 שנות מוות בעיר", אומר חזן, "הידרדרנו למקום ה-43 בדירוג הערים הזכאיות לבגרות. הצעירים בורחים ויש יותר קברים בעיר מאזרחים".

לצידו של חזן עובד יונתן שם אור, מומחה לתכנים ברשת, כאשר הפקת הסרטונים נעשית בשיתוף עם סוכנות המדיה קניבל מדיה. "חזן והצוות שלו הבינו כי האפיק המרכזי שיש להשקיע בו הוא המדיה החברתית", אומרת רוית בכמן, מנכ"לית משותפת בסוכנות. "לצד המסרים השוטפים, שוחחנו עם תומכים ומתנגדים ברשת, ביצענו מספר פעולות גרילה ברשתות החברתיות ואף יזמנו פניה אישית למצביעים פוטנציאליים מצד חברי המטה".

הסרטון הופץ ושווק בקמפיין יו-טיוב על ידי קניבל מדיה, כאמור, וכן על ידי חברת מייפל, המתמחה בפתרונות רכש מדיה חכמים בדיגיטל. "השתמשנו בפלטפורמה ייחודית המאפשרת פילוח ממוקד ומדויק כדי לקדם את הקמפיין ביו-טיוב", אומר עדן עמירב, מנכ"ל מייפל. "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת התאמת התכנים למשתמשים רלוונטיים, תוך מתן רציף של תובנות שיווקיות. ההצלחה היתה גדולה וניתן לראות את האפקטיביות של הסרטון בערוצים השונים ברשת".

לסיום, חוזר חזן לנושא החינוך הטכנולוגי שקרוב ללבו. "חולון, שהתדרדרה בסולם החינוך למקום ה-43, מתחת לסחנין וקלאנסווה, תחזור לראש הרשימה. דגש מיוחד יינתן לחינוך טכנולוגי, הן במערכת החינוך הפורמלית והן במועדונים ובפעילות חוץ בית-ספרית, שיתפרסו בכל העיר. בנוסף, יוקם מרכז עירוני לחממות היי-טק, שיספק מקום, אמצעים, וליווי מקצועי ליזמים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ניצן

    מועמד רדוד הזוי המפיץ תכנים שיקריים. עלבון לאינטיליגנציה.

אירועים קרובים