תוכן שיווקי

Good Technology הכריזה על פתרון ראשון מסוגו לאבטחת מכשירים ניידים בסביבות עבודה קיימות

הפתרון המקיף משלב את טכנולוגיות ,Good Dynamics ,Collaboration Suite וכן את Rich application Ecosystem - היוצרים פריון משתמש גבוה וביטחון בגזרת ה-IT

11/09/2013 12:41

Good Technology, המתמחה באבטחת מכשירים ניידים והמיוצגת בארץ על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכירזה על ה-Good Secure Mobility, פתרון אבטחה למכשירים ניידים המסייע לפריון וליעילות העובדים, לצד הגנה ואבטחה מלאים – מבלי לפגוע בחווית המשתמש או בפרטיות העובד. הפתרון החדש משלב את טכנולוגיות ,Good Dynamics ,Collaboration Suite וכן את Rich Application Ecosystem.

לדברי ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום, ה-Good Secure Mobility הוא הפתרון המשולב הראשון לפיתוח, אבטחה, פריסה וניהול של סביבות עבודה מלאות, זאת מבלי לפגוע בזרימת המידע החלקה בארגון. מנהלי מערכות מידע יכולים כעת לפתור שורה רחבה של בעיות, תקלות, אתגרי פיתוח ופרישה של אפליקציות שונות, בעזרת פלטפורמה מאוחדת ומאובטחת".

"עם יצירת המומנטום המתמשך של הטאבלטים והסמארטפונים לתוך סביבת העבודה, העובדים היום מצפים שתהיה להם האפשרות לבצע משימות מכל מכשיר, בעזרת ממשחק זורם ופשוט לתפעול, כזאת זאת כאשר פרטיותם נשמרת באופן מלא, מציין עזרא ומוסיף: "הפתרון של Good הוא היחיד שמציע פתרון מאובטח לחלוטין לאתגר זה, המאפשר לארגונים בכל סטטוס לעמוד הן בדרישות המשתמש והן בדרישות העסקיות".

הפלטפורמה החדשה מאפשרת שליטה בנתונים ובאפליקציות מהמכשירים הניידים, גם על מכשירים ללא בקרת ניהול (MDM). השימוש בפטנט הצפנת האפליקציות של Good, מנהלי IT יכולים להבטיח שיתוף בטוח של מסמכים ונתונים נוספים בין המכשירים בארגון. בנוסף, הפלטפורמה תספק מידע אנליטי ודוחות הנוגע לדפוסי שימוש, זמני שימוש שיא, השוואות בין אפליקציות ועוד, כדי לסייע בתהליכי קבלת ההחלטות בארגון והגדלת ה-ROI.

אירועים קרובים