אריק הרצוג, EMC: "הדרישה ההולכת וגוברת למכונות וירטואליות גורמת למנמ"רים בעיות ניהול"

"ככל שהמערכות גדלות ונהיות מהירות יש צורך לנהל אותן טוב יותר, והעלויות נעשות משמעותיות הרבה יותר", אמר הרצוג, סגן נשיא בכיר לשיווק מוצרים בחטיבת מערכות האיחסון האחודות של EMC ● לדבריו, "דרושה התייעלות של הליבות, הפלטפורמות והאפליקציות, אבל הלקוחות רוצים גם התייעלות של האיחסון"

אריק הרצוג, סגן נשיא ומנהל מוצרי תוכנה ואחסון ביבמ

"אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים מנמ"רים בשל הדרישה ההולכת וגוברת למכונות וירטואליות היא הניהול. אין אפשרות להוסיף כוח אדם ושטחי רצפה באופן בלתי מוגבל", כך אמר אריק הרצוג, סגן נשיא בכיר לשיווק מוצרים בחטיבת מערכות האיחסון האחודות של EMC, בראיון לאנשים ומחשבים.

הרצוג אמר את הדברים במהלך ההכרזה שערכה EMC במילאנו , שבה הציג את כלי הניהול החדש EMC VSPEX, שמבוסס על מערכות האיחסון VNX. גרסה של מערכות אלה הוצגה אף היא באותו האירוע.

לדברי הרצוג, "ככל שמערכות האיחסון גדלות ונהיות מהירות יש צורך לנהל אותן טוב יותר. עלויות הניהול בנקודה זו משמעותיות הרבה יותר מעלויות הרכישה. דרושה התייעלות של הליבות, הפלטפורמות ולבסוף גם האפליקציות, אבל הלקוחות רוצים גם התייעלות של האיחסון".

"כל ארכיטקטורות EMC VSPEX מבוססת כעת על סדרת VNX החדשה, שמציעה פי שניים יותר מכונות וירטואליות באותן העלויות ובטווח רחב יותר של אפשרויות לעומסי העבודה החשובים ביותר", אמר הרצוג. לדבריו, "את המנמ"רים מעניינים בעיקר היישומים ורובם צמחו בתחום היישומים. מאחר שכך, ברור שמה שחשוב להם הוא שניתן יהיה להעמיס על מערכות האיחסון את כל היישומים שלהם – בין אם מדובר במערכות בלוקים, דוגמת אורקל (Oracle) או SQL, מערכות קבצים, דואר או כל יישום אחר. אנחנו דאגנו לאופטימיזציה".

"כמו כן, כללנו במערכי האיחסון החדשים מערכת שמבצעת דה-דופליקציה, כלומר – הפחתת מספר עותקי הנתונים במערכת האיחסון", ציין. "בארגונים גדולים יכול מספר העותקים להגיע ל-20 וכשמדובר, למשל, בבסיסי נתונים, הנפח המיותר מכביד על התקציב. אנחנו מאפשרים דה-דופליקציה של בלוקים או של ישות בודדת. בנוסף, נתונים שנדרשים בתכיפות גבוהה (נתונים חמים) מאוחסנים בהתקני פלאש ואילו נתונים פחות תכופים מאוחסנים בדיסקים קשיחים זולים יותר".

הרצוג הוסיף, כי "כדי להגביר את המהירות ביצענו אופטימיזציה בין המעבדים מרובי הליבות של אינטל (Intel), שמכילים גם מערכות מהירות לתעבורת נתונים בין הליבות, ובין התקני הפלאש (Flash). נכון שפלאש בנפרד, או מעבדים מרובי ליבות בנפרד, יתרמו לתוספת שיפור, אך התוכנה שלנו מאפשרת להוציא את המרב משניהם".

"מנקודת המבט של המנמ"ר מדובר באינטגרציה של אפליקציות והפחתה של העלות ליחידת עומס (Workload) למשל של מכונה וירטואלית, טרנזאקציה של בסיס נתונים ועלות לתיבת דואר באקסצ'יינג' (Exchange). מרבית השימושים של מערכות האיחסון, בין היתר אצל אלה שערכו ניסויי בטה של המערכת, היו מגוונים – קצת קבצים, קצת בלוקים. כשיש להם שימושים מגוונים והמערכות ההיברידיות מאפשרות לנווט בין הפלאש לדיסקים הקשיחים מתקבל שיפור גדול בביצועים וזה מה שהנסיינים מעידים", סיכם הרצוג.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים למילאנו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים