העדכון החודשי של מיקרוסופט חשף פרצות ב-Outlook ובאינטרנט אקספלורר

החברה שחררה 13 טלאים והמליצה להגדיר כמועדפים שלושה מהם, שנוגעים לתוכנת הדואר, הדפדפן ושרת ה-Sharepoint שלה ● מיקרוסופט חששה שהפרצות יביאו לחשיפת נתונים של משתמשים לגורמים חיצוניים ● הענקית מרדמונד משכה טלאי שאמורה הייתה לשחרר לאחר שגילתה שהוא לא מוכן

מיקרוסופט (Microsoft) חשפה שורה של באגים בתוכנות המובילות שלה, במסגרת עדכון האבטחה החודשי ששחררה אמש (ג'). העדכון כולל לא פחות מ-13 טלאים והוא בא לתקן בעיות ופרצות בטווח המוצרים של החברה, בין השאר ב-Outlook, אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer), שרת ה-Sharepoint וחלונות (Windows) עצמה.

ארבעה מהטלאים מוגדרים על ידי מיקרוסופט כקריטיים. החברה ממליצה למנהלי מערכות ולמשתמשים להגדיר שלושה מהם, שמתייחסים ל-Outlook, אקספלורר ו-Sharepoint, כמועדפים ולדאוג שהם יותקנו במהירות האפשרית. זאת, בכדי למנוע את האפשרות שהנתונים ששמורים במערכות יוכלו להיחשף לגורמים חיצוניים.

תשעה מהטלאים מוגדרים כחשובים ולא קשורים לנושאי אבטחה, אלא לטיפול בבעיות שונות ביישומים עליהן דיווחו משתמשים.
במקור אמורה הייתה מיקרוסופט לשחרר בעדכון הנוכחי 14 טלאים, אך ברגע האחרון משכה אחד מהם עקב מה שהגדירה "בדיקות נוספות שהראו שהוא עדיין לא מוכן במלואו". כמו כן, החברה מסרה שעד כה לא תועדו מתקפות שניצלו את הבעיות שמטופלות בערימת הטלאים הנוכחית, ולכן היא תשחרר את הטלאי הנוסף רק כשהוא יהיה מוכן.

משתמשים המפעילים בדרך קבע את יישום העדכונים של חלונות (Windows Update) אמורים לקבל את העדכונים החדשים באופן אוטומטי. עם זאת, יש לוודא שהם הותקנו, כי יש מערכות בהן ההתקנה דורשת את אישור המשתמש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים