מלם תקים מערכות לבקרה ולחירום במשרד הפנים בהיקף של יותר מ-15 מיליון שקלים

מטרת הפרויקט היא בקרה של משרד הפנים על הרשויות המקומיות ולספק להן מענה לשעת חירום ● אנשי מלם יקימו את המערכות על פלטפורמות MS Dynamics CRM2011 ו-2010 SharePoint, יפתחו יישומים מותאמים אישית למשתמשים ויבנו ממשקים למערכות IT קיימות במשרד הפנים ובשלטון המקומי

מלם מערכות מקבוצת מלם תים תקים ותתחזק מערכות IT לבקרה ולחירום עבור מינהל השלטון המקומי ומינהל שירותי החירום במשרד הפנים. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בימים אלה וצפוי להימשך כשנתיים, עומד על יותר מ-15 מיליון שקלים.

מדובר בפרויקט רחב היקף שבמסגרתו יחליפו אנשי מלם כמה תתי-מערכות ותיקות במשרד הפנים וימחשבו תהליכים שמבוצעים כיום ידנית. מטרתו היא להביא לשיפור יכולות משרד הפנים בסיפוק מענה לרשויות המקומיות. זאת, באמצעות שיפור זרימת המידע בין יחידותיו, ייעול וקיצור תהליכי הבקרה על כל סוגי הבקשות המתקבלות מהרשויות ושיפור תהליכי קבלת ההחלטות – באמצעות הצגת מדדים ונתונים עדכניים. בנוסף, משרד הפנים מעוניין בשיפור ההיערכות לקראת חירום וביצירת המשכיות תפקודית בשעת חירום.

אחת המערכות תוקם עבור מינהל השלטון המקומי ומטרתה היא ביצוע בקרה על כלל הרשויות המקומיות, בפרט על כאלה שנמצאות בתוכנית הבראה. במסגרת אותה מערכת יפותחו יישומים וממשקים למערכות הפיננסיות ברשויות המקומיות, מה שיביא להידוק הבקרה על ההוצאות הכספיות של הרשויות הללו.

המערכת השנייה, שתוקם במינהל שירותי החירום במשרד הפנים, מטפלת בהיבטי שליטה ובקרה ובהיבטי חירום ברשויות המקומיות. מטרת הקמתה היא לסייע לרשות המקומית לתפקד בצורה טובה יותר בעת חירום ולהדק את הקשר בזמנים שכאלה בין הרשויות למשרד הפנים ולגורמי החירום השונים, ובראשם מל"ח (ר"ת משק לשעת חירום).

בהיבט הטכנולוגי, אנשי מלם מערכות יקימו את המערכות על פלטפורמות MS Dynamics CRM2011 ו-2010 SharePoint ויפתחו יישומים מותאמים אישית לטובת המשתמשים במשרד הפנים וברשויות המקומיות. כמו כן, הם יבנו ממשקים למערכות IT קיימות בגופים הללו. הצורה בה הרשות תדווח למשרד הפנים תהיה דרך דף בפורטל או באמצעות דפי אקסל (Excel) שייטענו למערכת.

שתי המערכות שיוטמעו ישרתו מאות משתמשים במינהל השלטון המקומי ובמינהל לשירותי חירום. כמו כן, ישתמשו בהן אלפי משתמשים חיצוניים, ובהם רשויות מקומיות, ועדות תכנון, איגודי ערים, תאגידים מוניציפליים ועובדים חיצוניים ברשויות המקומיות, דוגמת רואי חשבון וחשבים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל

    2010 SharePoint? לא קצת ישן? ומה עם אבטחת מידע והפרדת סביבות? הגנת פרטיות?

אירועים קרובים