יהודה זיסאפל, יו"ר רד-בינת: "הדבר הכי קבוע בסביבה העסקית הוא אי הוודאות"

"אנחנו מוצאים את עצמנו יותר מדי פעמים מופתעים מההפתעות בתחום העסקי-כלכלי", אמר זיסאפל בערב הבכירים השנתי של בינת תקשורת מחשבים ● לדבריו, "עולם ה-ICT הוא בבואה של המציאות המשתנה והארגונים בעולם זה נדרשים להיות גמישים"

"הסביבות העסקית-כלכלית והפוליטית משתנות במהירות, והדבר הכי קבוע בהן הוא אי הוודאות. אנחנו מוצאים את עצמנו יותר מדי פעמים מופתעים מההפתעה", כך אמר יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד-בינת. לדבריו, "היתרון של עולם ה-ICT הוא שמדובר בבבואה של המציאות המשתנה. מכאן שהארגונים בעולם זה נדרשים להיות גמישים ולהתאים את עצמם לשינויים המתרחשים ולהפתעות הללו"

זיסאפל דיבר בערב בכירים שערכה בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת אמש (ד') במגדלי אור ברמת החי"ל שבתל אביב, שם נמצאים משרדיה. האירוע התקיים זו השנה התשיעית, בהשתתפות מאות לקוחות בכירים ושותפים עסקיים, והוא כלל הופעה של שלום חנוך, שאירח את אהוד בנאי והיהודים.

על רד-בינת אמר זיסאפל, כי "אנחנו מספקים חדשנות ומייצרים פתרונות גמישים העונים למציאות המשתנה לצד עוגנים של קביעות ביחסים עם הלקוחות".

חשבון נפש בעולם ה-IT
אלון בן צור
, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, ביקש לנצל את מועד קיומו של האירוע לקראת יום הכיפורים לחשבון נפש. "כולנו עדים לשינויים הרבים בעולם ה-IT", אמר. "העולם הפוליטי-מדיני רועש, הסביבה הכלכלית-עסקית משתנה ללא הרף והמשמעות של כל זה עבור המנמ"ר היא שקורים בארגון שלו שינויים שמשפיעים על עשייתו. בסביבת עבודה המאופיינת באי ודאות גבוהה ובמורכבות טכנולוגית גוברת והולכת, נדרשים המנמ"ר ומערך ה-IT בהובלתו לתת מענה לארגון, להנהלה ולמשתמשים – שרק מגדילים את דרישותיהם לשירותים וליישומים נוספים".

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים. צילום: קובי קנטורהוא התייחס לחברה שבראשותו ואמר, כי "למרות המצב הכלכלי, צמחנו בצורה משמעותית, בשיעור שעולה על הצמיחה של שווקי ה-ICT המקומי והעולמי". לדבריו, "בינת מתאפיינת בחשיבה לטווח ארוך לצד יכולת לייצר חדשנות ובכך אנחנו תומכים במנמ"רים, שנדרשים לעמוד בציפיות טכנולוגיות גבוהות ולפעול תחת אילוצים – תקציביים ותפעוליים".

בהמשך חזר בן צור על המוטו של כנס Bynet Expo2013 שערכה החברה בחודש מאי – "לחשוב מחדש על העסק שלך". "על אף שהמנמ"רים מצויים תחת לחץ, יש ביכולתם לספק טכנולוגיה יוצרת ערך, להכניס חידושים לארגון ולהפוך את גוף ה-IT ליחידה יוצרת ערך, בניגוד לעבר, אז היא הייתה גוף עלות בלבד", אמר.

בן צור ציין את שיתוף פעולה של בינת עם לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), במסגרתו ניגשו שתי החברות להתמודד במכרז של משרד הביטחון להקמת חוות השרתים של צה"ל בנגב. מדובר במכרז בהיקף שני מיליארד שקלים, שזכה לכינוי "חמש תשיעיות" בגלל הסטנדרט הגבוה של אמינות שנדרש ממערכות ה-IT, שאמורות לפעול ב-99.999% מהזמן. המכרז הוא חלק ממעבר מחנות צה"ל הגדולים לדרום.

עוד הוא ציין, כי החברה קיבלה מסיסקו (Cisco) את ההסמכה היוקרתית טריפל-מאסטר. "ישראל היא המדינה מחוץ לארצות הברית שחברה בה זכתה בהסמכה זו. בנוסף, בינת היא בין השותפות המובילות של סיסקו לאזור דרום אירופה, ונמשיך להשקיע בהסמכות בתחום".

בין הנוכחים באירוע: דורון יצחקי, שירותי בריאות כללית; יוסי שנק, חברת החשמל; רונית רובין, פרטנר; איילה חכים, בנק מזרחי-טפחות; אריאל פיסצקי, MyThings; מוטי טובי, לשעבר אמדוקס וקומברס; אליעזר חסון, משרד הביטחון; מאיר פרומנסקי, NDS-סיסקו; גדי הולדנברגר, אודיוקודס; סמי קינן, לשעבר בנק מזרחי-טפחות; דב הלפרין, HMS; ואיציק בורשטיין, מיקרון (Micron). בין השותפים העסקיים נכחו: דני נויברגר, EMC ישראל; שלומי פרייס, נט-אפ (NetApp) ישראל; שמוליק ענתבי, VMware; שמוליק אנג'ל, סימנטק (Symantec) ישראל; שמוליק אג'י, צ'ק פוינט (Check Point); בועז מעוז, סיסקו ישראל; וכן פיליפ ברמי ודורון קרופמן, שניידר אלקטריק (Schneider Electric) ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים