הצלב האדום ומד"א ישיקו אפליקציה לסיוע בהגשת עזרה ראשונה

האפליקציה, שתושק ביום ב' הקרוב, מיועדת לסיוע בהצלת חיים ותכלול מידע טקסטואלי, אנימציה וסרטון הדרכה בנושא ● כמו כן, ניתן יהיה להתקשר באמצעותה למוקד של מגן דוד אדום ולקבל עזרה עד להגעת אנשי הארגון לשטח ● היא תהיה זמינה גם במקומות בהם אין גישה לאינטרנט

מגן דוד אדום והצלב האדום האמריקני ישיקו ביום ב' הקרוב אפליקציה שתספק למשתמשים נגישות מידית למידע רפואי במצבי חירום. אירוע ההשקה יתקיים במהלך כנס מיוחד שיערכו הארגונים לרגל היום הבינלאומי להצלת חיים, שיחול מחרתיים (ש').

על פי מגן דוד אדום, האפליקציה כוללת מידע טקסטואלי, עם הסברים פשוטים וברורים בעברית, אנימציות מפורטות וסרטוני הדרכה. בנוסף, היא מכילה הנחיות בטיחות, עצות וטיפים למשתמש, וכן אפשרות ליצור קשר טלפוני מידי עם המוקד של מגן דוד אדום, על מנת לקבל הדרכה טלפונית בחירום ולהזמין כוחות של הארגון, במידת הצורך.

מהארגון נמסר, כי אחד מיתרונותיה הגדולים של האפליקציה הוא היותה זמינה גם במקומות בהם אין גישה לאינטרנט. בכך היא תסייע בהצלת חיים גם במידה שמישהו בסביבת המשתמש נפגע במהלך טיול, באזורים מרוחקים, בטיסה או בחו"ל.

ניתן יהיה להוריד את האפליקציה הן מ-App Store, עבור מכשירי אפל (Apple), והן מ-Google Play, עבור מכשירי אנדרואיד (Android). במגן דוד אדום ממליצים לחפש אותה באמצעות המילים עזרה ראשונה, מגן דוד אדום, מד"א, מדריך עזרה ראשונה, הצלת חיים, החייאה, צלב אדום, תינוקות או ילדים.

האפליקציה תורגמה לשפות שונות, בהן עברית, ותושק במדינות רבות בעולם, בין היתר בקנדה, מכסיקו, אוסטרליה, סין, אירלנד, שבדיה, צ'כיה – ובישראל.

אלי בין, מנכ"ל מגן דוד אדום, אמר כי "כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, אנחנו מחויבים לשמור על נגישות מלאה לכל אחד מתושבי המדינה ולאפשר הגשת סיוע רפואי במהירות, ביעילות ובמקצועיות, למען הצלת חיים. זו הסיבה שלצד ההדרכות הטלפוניות שמעניקים החובשים והפרמדיקים במוקדי מגן דוד אדום עד להגעת האמבולנס ולקורסים שאנחנו מעבירים בכל רחבי הארץ, ראינו חשיבות עליונה בפיתוח האפליקציה, שמגיעה ישירות למכשירי הסלולר ומאפשרת הצלת חיים של רבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים