הסטארט-אפ הישראלי פרינג נמכר לג'נבאנד תמורת עשרות מיליוני דולרים

החברה הנרכשת מספקת שירותי תקשורת VoIP ניידת - לווידיאו, צ'אט ושיחות - במיחשוב ענן ● לדברי רועי תימור רוסו, מנכ"ל פרינג, "החיבור עם ג'נבאנד הוא עוצמתי מבחינתנו ומאפשר לנו לחדור לקהילה עצומה של לקוחות פוטנציאליים"

ג'נבאנד (Genband) הודיעה על רכישת פרינג, סטארט-אפ ישראלי שפועל בעולם יישומי ה-VoIP. היקפה הכספי של העסקה לא פורסם, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בעשרות מיליוני דולרים.

יישומי ה-VoIP מאפשרים ביצוע שיחות על גבי פרוטוקול האינטרנט. פרינג מספקת שירותי תקשורת VoIP ניידת – לווידיאו, צ'אט ושיחות – במיחשוב ענן. החברה נוסדה לפני שבע שנים ומספר העובדים שלה עומד על עשרות בודדות.

החברה הרוכשת מספקת מוצרי תקשורת, תשתית ומולטימדיה. בין 700 לקוחותיה נמנות חברות בינלאומיות גדולות כסמסונג (Samsung), ספרינט (Sprint) ו-וריזון (Verizon) לצד חברות ישראליות דוגמת הוט מובייל (HOT Mobile).

מג'נבאנד נמסר, כי "הרכישה של פרינג מרחיבה את סל שירותי תקשורת הענן שלנו לעולמות משתמשי הקצה, באמצעות מוצרי מובייל – שיחות וידיאו אחד על אחד, שיחות ועידה בווידיאו, צ'טים ושיחות קוליות. כל זאת כפלטפורמת OTT White Label (ר"ת Over The Top), שניתן להטמיע בכל חברה וחברה".

"פרינג היא מהחברות החלוצות ששינו את הדרך שבה הצרכנים מתקשרים זה עם זה. רכישתה משתלבת היטב באסטרטגיה שלנו", אמר דיוויד וולש, מנכ"ל ג'נבאנד.

רועי תימור רוסו, מנכ"ל פרינג, אמר כי "החיבור עם ג'נבאנד הוא עוצמתי מבחינתנו ומאפשר לנו לחדור לקהילה עצומה של לקוחות פוטנציאליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים