מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו!: "יש לנו 800 מיליון משתמשים"

מדובר בגידול של 20% מאז שמאייר חצתה את הקווים לפני 15 חודשים ועזבה את גוגל כדי לעמוד בראש יאהו! ● הגיוסים של החברה קפצו פי שישה מאז שנכנסה מאייר לתפקיד, ובתחומים מסוימים אפילו פי 10 ● היא ציינה שהחברה מסתכלת לטווח הרחוק ואמרה שהמהפך שבו היא נמצאת "הוא תהליך של שלוש שנים וחלק חשוב ממנו הוא גיוס העובדים"

מספר המשתמשים ביאהו! (!Yahoo) ברחבי העולם עומד על 800 מיליון – כך אמרה מנכ"לית החברה, מריסה מאייר. מדובר בגידול של 20% מאז שמאייר חצתה את הקווים לפני 15 חודשים ועזבה את גוגל (Google) כדי לעמוד בראש יאהו!. בדבריה בכנס טכנולוגי שמתקיים בסן פרנסיסקו היא ציינה שהנתון לא כולל את תנועת האינטרנט שנוספה לחברה בעקבות הרכישה של Tumblr תמורת 1.1 מיליארד דולרים מוקדם יותר השנה.

לדברי מאייר, יאהו! מסתכלת על הטווח הרחוק ולא על הישגים קצרי טווח. "מהפך הוא תהליך של שלוש שנים וחלק חשוב ממנו הוא גיוס העובדים", אמרה. היא חשפה שיאהו! מקבלת מדי שבוע 12 אלף קורות חיים – כמספר העובדים בחברה כיום וציינה שמדובר בקפיצה של פי 6-5 בהשוואה למה שהיה לפני שנכנסה לתפקיד. בתחומים מסוימים, כמו מובייל, גיוס העובדים צמח פי 10.

"האנשים הנכונים יובילו למוצרים טובים, כמו תגובת שרשרת", ציינה מאייר כשדיברה על הצורך במסה קריטית של עובדים כדי לייצר שינוי. היא אף סיפרה שמסע הפרסום של יאהו! להחזיר אליה עובדים שעזבו נושא פירות ואמרה, כי "14% מהגיוסים החדשים הם עובדים חוזרים".

"ציינתי שייקח כמה שנים עד שהצמיחה תהיה בדיוק כמו שאנחנו רוצים שתהיה, עד שיהיו לנו האנשים והמוצרים הנכונים ונגיע לנפח התנועה הנכון. אנשים, מוצרים, תנועה והכנסות", סיכמה מאייר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים