סנדיסק השיקה שני כרטיסי זיכרון חדשים

ה-Extreme Pro CFast 2.0 מגיע בנפחים של 60 ו-120 ג'יגה-בייט, ועל פי החברה הוא המהיר ביותר בעולם כיום עם מהירות קריאה של 450 מגה-בייט לשנייה ● Extreme Pro CompactFlash מגיע עם קיבולת של 256 ג'יגה-בייט ופונה בעיקר לצלמי וידיאו מקצועיים

סנדיסק (SanDisk), ענקית זיכרונות הפלאש (Flash), הכריזה על שני כרטיסי זיכרון המיועדים בעיקר לצלמים מקצועיים: ה-Extreme Pro CFast 2.0 עם 120 ג'יגה-בייט, שלפי החברה הוא המהיר ביותר בעולם כיום עם מהירות קריאה של 450 מגה-בייט לשנייה ומהירות כתיבה של 350 מגה-בייט לשנייה – כפול מהמהירויות המוכרות כיום כסטנדרט בתעשייה; ו-Extreme Pro CompactFlash, המגיע עם קיבולת של 256 ג'יגה-בייט והוא כרטיס ה-CompactFlash הראשון בעולם, לטענת החברה, עם תו התקן VPG-65 לצילום וידיאו.

ה-CFast 2.0 מפגין עמידות לטמפרטורות גבוהות במיוחד, זעזועים וחבלות, והוא מגיע עם אחריות לכל החיים. ניתן להשיגו גם בקיבולת של 60 ג'יגה-בייט.

"מדובר בכרטיס שמיועד לענות על צרכי הצלמים המקצועיים שמעוניינים בביצועים חסרי תקדים", מסר דינש בהאל, סגן נשיא בסנדיסק. "הכרטיס מיועד לצלמים שרוצים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות דוגמת וידאו באיכות 4K, והיא מדגימה היטב את ההובלה שלנו בזירת זכרון הפלאש". בין הגופים שכבר הודיעו על אימוץ סטנדרט ה-CFast 2.0 ניתן למצוא את יצרנית מצלמות הקולנוע ARRI וקנון (Canon).

כרטיס ה-CompactFlash פונה בעיקר לצלמי וידיאו מקצועיים אשר רוצים לצלם באיכות K4. הוא מגיע עם מהירות כתיבה של 65 מגה-בייט לשנייה האופטימלית ללכידת 4K ווידאו Full HD, מהירות צילום של עד 140 מגה-בייט לשנייה לטובת צילומי אקשן ולצילום סטילס רציף ומהירות העברת נתונים של 160 מגה-בייט לשנייה. גם כרטיס זה מגיע עם אחריות לכל החיים ומצויד באטימת סיליקון פנימית להגנה מירבית.

אירועים קרובים