פיתוח חדש מאפשר הטענת מכשירים ניידים באמצעות Wi-Fi ובלוטות'

הפתרון השימושי של חברת ההזנק אוסיה, Cote, מציע הטענה של סמארטפונים וטאבלטים באופן אלחוטי – גם דרך קירות ● על פי מנכ"ל החברה, לא חייבים להיות באותו חדר בו נמצא המכשיר המרכזי: "מניחים אותו באחד החדרים בבית והוא יספק את הכוח עבור כל ההתקנים שלכם"

פתרון חדש להטענת מכשירים ניידים בצורה אלחוטית, שאינה מצריכה שימוש בהתקנים מיוחדים, הוצגה על ידי סטארט-אפ בשם אוסיה (Ossia). החברה הציגה את הפתרון שלה בכנס TechCrunch Disrupt והראתה כיצד היא יכולה לבצע הטענה בו זמנית של מספר מכשירים – זאת תוך שימוש בטכנולוגיות Wi-Fi ובבלוטות' סטנדרטיות בלבד.

האת'ם זיין, מייסד אוסיה, הציג אב טיפוס של הפתרון בכנס והראה את שני חלקיו: המטען החיצוני שמשדר את מתח הטעינה באמצעות חיבור אלחוטי, ויחידת קצה קטנה בגודל של 5X5 ס"מ. הוא חיבר את היחידה באמצעות כבל הטענה למכשיר iPhone 5, והחזיק אותו באוויר עד לטעינה מלאה.

המערכת, שקיבלה את השם Cote, מורכבת כאמור מיחידה מרכזית ויחידת קצת, שניתנת למימוש באמצעות דונגל או באמצעות טכנולוגיה שאפשר להטמיע בטלפון, טאבלט או כל מכשיר נייד אחר. לטענתו של זיין, ניתן לבצע את ההתקנה גם דרך קירות, ולא חייבים להיות באותו חדר בו נמצא המכשיר המרכזי.

"לא צריך להניח את ההתקן בכל חדר. מניחים אותו באחד החדרים בבית והוא יספק את הכוח עבור כל ההתקנים שלכם. זה בדיוק כמו אות ה-Wi-Fi שלכם. אם אתם יכולים לקבל אות Wi-Fi – אתם תוכלו גם לקבל את החשמל לטעינה", אמר זיין.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יורם

    כדי לטעון מכשירים באמצעות מיקרוגל צריך הספק שידור משמעותי. מה עם הקרינה??

אירועים קרובים