נסיך סעודי שמחזיק במניות טוויטר: החברה תונפק לכל המאוחר בתחילת 2014

"על פי קצב ההתקדמות המהיר שלהם, אין ספק שהם רוצים שההנפקה תצא לפועל מוקדם ככל האפשר", אמר הנסיך המיליארדר אל-ווליד בן-טלאל, בן דודו של מלך סעודיה ● הוא מסר שהחברה שבראשותו, שקנתה מניות של טוויטר בסכום של 300 מיליון דולרים, לא מתכוונת למכור אותן או חלק מהן במסגרת ההנפקה

רגע עם טוויטר

הנפקת טוויטר (Twitter) תבוצע עוד השנה או לכל המאוחר בתחילת השנה הבאה – כך מעריך הנסיך הסעודי המיליארדר אל-ווליד בן-טלאל, הבעלים של חברת השקעות שמחזיקה במניות של הרשת החברתית. הוא ציין, כי החברה לא מתכוונת למכור מהמניות שלה במסגרת ההנפקה.

הנסיך, בן דודו של מלך ערב הסעודית, עבדאללה, והבעלים של חברת ההשקעות הבינלאומית Kingdom Holding, השקיע בתחילת 2011 סכום של 300 מיליון דולרים במניות טוויטר.

הוא אמר לסוכנות הידיעות רויטרס (Reuters), כי "על פי קצב ההתקדמות המהיר שלהם, אין ספק שהם רוצים שההנפקה תצא לפועל מוקדם ככל האפשר. אני מאמין שזה יקרה עוד השנה, או לכל המאוחר בתחילת השנה הבאה". לדבריו, "אנחנו בחברה מייחסים חשיבות רבה להשקעה בטוויטר ומאמינים שהיא נמצאת עדיין בתחילת הדרך שנכונה לה".

משקיעים רבים מקפידים לעקוב אחר מהלכיה של Kingdom Holding, הודות להשקעותיה המוצלחות ברחבי העולם, ובכלל זה בחברות דוגמת סיטי גרופ (Citigroup) וניוז קורפ (News Corp) של רופרט מרדוק. ההנפקה של טוויטר נחשבת לאחת המיוחלות ביותר מאז שמניות פייסבוק (Facebook) הונפקו בשנה שעברה.

"עם 300 מיליון לקוחות וחצי מיליארד הודעות מדי יום, פוטנציאל הצמיחה של טוויטר עצום", הוסיף בן-טלאל. הוא ציין בנוסף, כי "יש לדיק קוסטלו, מנכ"ל טוויטר, ידע רב והוא אדם מהימן מאוד".

בשוק צופים, כי טוויטר תונפק לפי שווי של כ-10 מיליארד דולרים, אך בן-טלאל סבור שהשווי הפוטנציאלי של החברה גבוה בהרבה. "אנחנו שומעים על הערכות שווי של 14 עד 15 מיליארד דולרים, אך נערכו כבר עסקות לפי שווי גבוה יותר. אנחנו מאמינים שהחברה שווה יותר", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים