פייסבוק תשלב בעדכוני החדשות סרטונים שיופעלו באופן אוטומטי

החברה תחל בקרוב בניסוי בקרב קבוצה של משתמשים אמריקנים, שגולשים בפייסבוק באמצעות מכשירים מבוססי iOS או אנדרואיד ● הפעלת הסרטונים תתחיל ברגע שהם יופיעו בעדכוני החדשות, ללא קול, והקול יופעל רק כשהמשתמש ילחץ על הסרטון

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

פייסבוק (Facebook) מתכוונת להתחיל לשלב בעדכוני החדשות (הניוז פיד) סרטונים שמופעלים באופן אוטומטי, ללא צורך בפעולה כלשהי מצד המשתמש. הרשת החברתית עתידה לערוך ניסוי לשילוב הסרטונים בקרב קבוצה קטנה של משתמשים בארצות הברית, החל מהשבועות הקרובים. מדובר אך ורק בגולשים בפייסבוק באמצעות מכשירים ניידים עם מערכות ההפעלה iOS או אנדרואיד (Android).

מפייסבוק, שפרסמה הודעה אודות הניסוי, נמסר שהפעלת הסרטונים תתחיל אוטומטית ברגע שהם יופיעו בעדכוני החדשות, ללא קול. הקול יופעל במקרה שהמשתמש ילחץ על הסרטון. או אז גם יוגדל הסרטון למסך בגודל מלא. עם זאת, הסרטונים שיופעלו אוטומטית הם רק כאלה שהועלו ישירות על ידי חברים של המשתמש או שייכים לידוענים בעלי זהות מאומתת (כולל להקות). סרטונים של מפרסמים או כאלה ששותפו באמצעות יישומים מצד שלישי, דוגמת אינסטגרם (Instagram), יחייבו הפעלה ידנית.

דובר הרשת החברתית מסר, כי "אנחנו מחפשים תמיד דרכים חדשות לשפר את חוויית הווידיאו בפייסבוק ומתוך שאיפה זו אנו מתכוונים לערוך את הניסוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים