עוד לפני שנודע מועד ההשקה: פרטים אודות חלונות פון 8.1 דלפו לרשת

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט צפויה לכלול שינויים במרכז ההודעות הראשי, לוח הודעות ברור יותר ומיון האפליקציות המותקנות במכשיר לפי שם, תדירות שימוש, קטגוריה ותאריך ההתקנה ● מיקרוסופט מתכננת בנוסף כתיבה מחדש של העוזרת הקולית TellMe, שאמורה להתחרות בסירי של אפל

עדיין לא ברור מתי חלונות פון 8.1 (Windows Phone 8.1) תושק באופן רשמי, אולם באחרונה דלפו לרשת פרטים אודות הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט (Microsoft) לטלפונים חכמים.

על פי מה שפורסם, מיקרוסופט מתכננת בגרסה החדשה שינוי בתכונות של מרכז ההודעות הראשי של הטלפון. בין היתר, יהיה ניתן להוסיף אפליקציות שיספקו מידע חי, מעבר לאלה שמורשות לעשות כן בגרסה הנוכחית של חלונות פון. פונקציה נוספת תאפשר לבחור מספר צלמיות ביחד להזזה בו זמנית כשמבקשים לסדר מחדש את המשבצות של האפליקציות וההודעות בעמוד הראשי של המכשיר.

לוח ההודעות של המכשיר יספק את המידע בצורה מאורגנת וברורה יותר, עם חלוקה מובנית לנושאים שדורשים טיפול, ויקבץ את ההודעות המתאימות למשבצת אחת. שינוי נוסף יאפשר למיין את רשימת האפליקציות המותקנות בטלפון לפי אפשרויות שונות, כמו שם, תדירות שימוש, קטגוריה ותאריך התקנת האפליקציה.

מיקרוסופט מתכננת בנוסף כתיבה מחדש של העוזרת הקולית TellMe, שאמורה להתחרות בסירי (Siri) שאפל (Apple) מצרפת למכשירי ה-iPhone וה-iPad שלה ועתידה להשיק אותה רשמית בקרוב. העדכון ל-TellMe יפעל מעל מנוע אותו מכנה מיקרוסופט Cortana. מעבר לפקודות הקוליות ולהפניית השאלות הוורבאליות למערכת, ניתן יהיה לסנכרן את המבטאים השונים למחשב ה-PC ולבצע חיפוש קולי בכל המכשירים שמסונכרנים לטלפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים