תוכן שיווקי

Good Technology הכריזה על שילוב מערכות Good Dynamics עם פלטפורמת הפיתוח במובייל של Salesforce.com

17/09/2013 13:25

Good Technology, מובילה עולמית בתחום אבטחת המובייל המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכריזה על שילוב מערכות אבטחת המובייל, Good Dynamics, עם פלטפורמת הפיתוח במובייל של Salesforce.com. השילוב נעשה על מנת לאפשר ניהול ושילוב אפליקציות ב"כספת" המובנית של Good עבור לקוחות משותפים. לקוחות יכולים כעת לפרוש, לעדכן ולנהל אפליקציות מותאמות אישית בעזרת פלטפורמת Mobile SDK מבית Salesforce.com, ובכך למקסם פרודוקטיביות בעזרת שימוש בנתונים מתוך Salesforce.com, המובילה העולמית במערכות CRM.

שילוב הפלטפורמות מאפשר גם ללקוחות Salesforce.com להטמיע את המודלים לאבטחה של Good Technology בקלות ובמהירות באפליקציות המותאמות שלהם, בין השאר הצפנת אפליקציות, DLP (מניעת דליפת מידע) ואיתור פרצות, זאת לצד פעולות שיקום אוטומטיות כמו נעילה ומחיקה של אפליקציות –מבלי לפגוע בנתונים האישיים של המשתמש.

"המובייל היום מכיל את האפליקציות הקריטיות של הארגון ומידע רגיש, הזקוק להגנה ולכן אבטחת מידע ופרטיות במובייל נמצאים כעת בראש סדר העדיפויות של כל מנמ"ר. לקוחות מחפשים פלטפורמת מובייל מאובטחת שתגן על העסק שלהם, זאת מבלי לפגוע בחווית המשתמש של בעל המכשיר. במילים אחרות, הם רוצים לאבטח את הנתונים, לא רק את המכשיר", אומר ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום מקבוצת אמן, "חברות וארגונים מחפשים אפליקציות שניתן יהיה להטמיע בפלטפורמות מובייל ייעודיות. כעת, המפתחים המשתמשים בפלטפורמת הפיתוח של Salesforce.com יכולים למנף את אותה מסגרת אבטחתית מבית Good בה בחרו התעשיות והארגונים הגדולים בעולם".

אירועים קרובים