HP ישראל תטמיע מערכת מידע מבוססת סאפ בחברה בת של דלק בחו"ל; ההיקף: מיליוני שקלים

רודשף הבריטית, בה תוטמע מערכת ה-ERP, מעסיקה 2,000 עובדים ומגלגלת מחזור עסקים של מיליארד שקלים בשנה ● במסגרת הפרויקט, שיחל בשבועות הקרובים וימשך על פני 12 חודשים, תספק HP פתרון מקיף לתחום הריטייל

תפקיד חדש ויוקרתי. ריקי אביב

הסניף הישראלי של HP, חטיבת השירותים הארגוניים, יטמיע מערכת מידע מרכזית מבוססת פתרון של סאפ (SAP) ויישום קמעונאי עבור רודשף (RoadCheff), חברה בת של קבוצת דלק הישראלית. הפרויקט יחל בשבועות הקרובים וייארך כשנה. היקפו הכספי נאמד במיליוני שקלים.

רודשף הוקמה על ידי דלק בבריטניה בשנת 1973. היא מנהלת 28 מתחמים קמעונאיים בכבישים מהירים ברחבי הממלכה המאוחדת. מתחמים אלו כוללים מספר גדול של חנויות, מסעדות, בתי קפה וחנויות נוחות, ומתחמי תדלוק. החברה מעסיקה מעל 2,000 עובדים ומגלגלת מחזור עסקים של מיליארד שקלים בשנה.

במסגרת הפרויקט, תספק HP פתרון מקיף לתחום הריטייל, שפותח על ידי סאפ, אשר יטפל בכל תהליכי ההסעדה והמכירה קמעונאית לכל האתרים בצורה אחידה. זאת, תוך אפשרות לבצע ניתוח נתונים, תזרים כספים, ועוד. "הטמעת ERP של סאפ תסייע לחברה להגיב במהירות לתמורות בסביבה דינמית, תוך הפחתת עלויות", אומר ליאור דפנה, סמנכ"ל הכספים של רודשף.

לדברי שמעון אברג'יל, מנהל לקוחות אסטרטגיים ב-HP, הסניף הישראלי התמודד על הפרויקט מול חברות בריטיות גדולות ובעלות יתרון בולט. "לשמחתי, הצלחנו להציג ללקוח יכולת מקצועית בתחום עולם הקמעונאות, על סמך נסיון קודם בדלק אירופה", מסר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים