נוקיה תשיק טאבלט חדש – עוד לפני המעבר של חטיבת המכשירים הניידים למיקרוסופט

לפי הדלפות שפורסמו ברשת, הטאבלט ייקרא Sirius ויתבסס על גרסת ה-RT של חלונות 8 ● גודל המסך שלו צפוי להיות 10.1 אינץ' והוא צפוי להגיע עם מערכת על שבב Snapdragon 800 ● תאריך ההשקה של המכשיר החדש עדיין לא ידוע

חוזרת לעניינים. נוקיה

נוקיה (Nokia) מתכוונת להשיק בקרוב טאבלט חדש שיגיע לשוק, ככל הנראה, עוד לפני המעבר של חטיבת המכשירים הניידים שלה למיקרוסופט (Microsoft). בימים האחרונים התחילו לזרום לרשת הדלפות שחושפות פרטים כמעט מלאים על המכשיר, שבינתיים זכה לשם הקוד Sirius.

ה-Sirius יתבסס דווקא על גרסת ה-RT של חלונות 8 (Windows 8), אך ככל הנראה יהיה מצויד בגרסה המעודכנת חלונות 8.1 (Windows 8.1). הבחירה בגרסה זו של חלונות תביא כנראה להוזלת העלויות הכוללות של הטאבלט. מערכת העל שבב בה בחרה נוקיה עבור המכשיר החדש היא ה-Snapdragon 800 של קוואלקום (Qualcomm), שמורכבת מארבע ליבות Krait במהירות 1.9 ג'יגה-הרץ. זו המערכת בה בוחרות כיום חברות רבות שמייצרות טאבלטים שמכוונים לשורה הראשונה בתחום.

כמו כן פורסם, כי נוקיה תשלב בטאבלט החדש מסך בגודל 10.1 אינץ' ברזולוציה של 1,920×1,080 פיקסלים (רזולוציית HD מלאה). המכשיר יגיע עם שתי מצלמות, כשגודל החיישן של המצלמה האחורית לא סטנדרטי: 6.7 מגה-פיקסלים. העדשות כולן תהיינה מתוצרת קארל צייס (Carl Zeiss), מהחברות המובילות בתחום העדשות למצלמות.

משקלו של ה-Sirius יהיה כ-600 גרם והסוללה שלו אמורה להספיק ל-10 שעות עבודה. בנוסף, כמו בסדרת טלפוני הלומיה (Lumia) של נוקיה, ניתן יהיה לבחור את גב המכשיר ממגוון רחב של צבעים אפשריים.

הטאבלט צפוי לעלות 499 דולרים. מדובר במחיר יקר מעט במונחים של מכשירים שמבוססים על חלונות RT. המועד להשקתו עדיין לא ידוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים