מספר התמונות שהעלו הגולשים עד כה לפייסבוק: יותר מרבע טריליון

משתמשי הרשת החברתית הפופולרית מעלים לאתר כמעט 15 מיליון תמונות מדי יום, 4,000 בכל שנייה ● בנוסף, בכל יום הם מפרסמים קרוב לחמישה מיליארד אייטמים ועושים 4.5 מיליארד לייקים

מי מאתנו שיש לו חשבון בפייסבוק (Facebook) לא מעלה אליו תמונות? אנחנו אוהבים לחלוק עם החברים שלנו ברשת החברתית תמונות שלנו לבד, עם בני המשפחה, עם חברים או צילומים של אתרים בהם אנחנו מבקרים. תמונה ועוד תמונה, והנה – פייסבוק הפך לאחד ממאגרי התמונות הגדולים ביותר בעולם.

נתונים שפרסמה פייסבוק עצמה מאששים זאת. על פי דו"ח שהוציאה, מספר התמונות שהעלו גולשים לאתר מגיע בסך הכול ליותר מ-250 מיליארד, או אם תרצו רבע טריליון. מדי שנייה מפורסמות באתר 4,000 תמונות, מדי דקה – 243 אלף ומספר התמונות שמעלים המשתמשים בכל שעה כבר מגיע ל-14.58 מיליון. כמו כן, בכל יום מפרסמים גולשי פייסבוק 4.75 מיליארד אייטמי תוכן – עדכוני סטטוס, פוסטים, תמונות וסרטוני וידיאו – עושים 4.5 מיליארד לייקים ושולחים 10 מיליארד הודעות.

לשם השוואה, מספר התמונות שכולל אתר שיתוף התמונות הידוע פליקר (Flickr) עומד על שמונה מיליארד, כאשר בכל יום מועלים אליו 3.5 מיליון צילומים.

אם לוקחים בחשבון שמספר המשתמשים בפייסבוק עומד על 1.15 מיליארד מגלים שכל אחד מהם העלה לחשבון שלו עד כה 217 תמונות בממוצע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים