XnBooth – האפליקציה שמחליפה את תאי הצילום בקניונים

קל להיכנס לתאי ה-"פוטו רצח" בקניונים, ללחוץ על הכפתור ולהוציא ארבע תמונות שלנו ● קל ומשתלם יותר לעשות זאת באמצעות אפליקציית XnBooth, שמאפשרת גם לערוך את התמונות איך שרוצים

מכירים את ה-"פוטו רצח"? אותו תא צילום שנמצא בקניונים רבים, שאנחנו יכולים לצלם בו ארבע תמונות מחמיאות יותר או פחות שלנו ולהוציא אותן מידית? נכנסים, משלמים, עושים כמה פרצופים במהירות, לוקחים את התמונות ויוצאים מאושרים עד הגג. כך ברגע יוצרים זיכרון חווייתי. המצלמה מצלמת והאירוע נחקק לעד.

את הטעם וההרגשה האלה בדיוק מנסים אנשי XnSoft להעביר באמצעות אפליקציה קלילה בשם XnBooth. מדובר בסטודיו שכבר יצר מספר רב למדי של אפליקציות שקשורות לעולם הצילום ועיבוד התמונה, והניסיון שהוא צבר מורגש היטב הן בממשק הקליל של XnBooth והן בקלות התפעול שלה.

כמו בתא צילום אמיתי, היצירה הסופית ב-XnBooth מורכבת מארבע תמונות שונות. ניתן לבחור לערוך תמונות שכבר קיימות בזיכרון של הטלפון החכם או לבחור בצילום מידי.

כשבוחרים בצילום מידי מופיעה מעין אפליקציית צילום מופשטת, עם אפשרות לבחור מצלמה קדמית או אחורית, ארבע תיבות ריקות וכפתור צילום. אחרי שבוחרים את המצלמה ולוחצים על כפתור הצילום לוקחות למצלמה ארבע שניות בלבד ללכוד תמונות. לאחר מכן היא חוזרת ומעבירה את המשתמש לחלק המרכזי של האפליקציה, בו ניתן לערוך את התמונות שצולמו או, במילים אחרות, להתעלל בהן. כמובן שאפשר גם להשאיר אותן במצב ברירת המחדל שלהן, אבל מה הכיף בכך?

במסך הראשי של XnBooth אפשר לבחור מספר תבניות בהן ניתן לסדר את התמונות שצולמו ולבחור אפקט כללי לתבנית. הבחירה, הן בתבנית המבוקשת והן באפקט המבוקש, קלה מאוד ואת ההשפעה רואים על מסך המכשיר באופן מידי. אם מרוצים מהבחירה, ניתן לשמור אותה ולשתף אותה באמצעות כל אפליקציה תומכת שיתוף שקיימת בטלפון, החל בדואר אלקטרוני וכלה בווטסאפ (WhatsApp) או בכל רשת חברתית.

XnBooth בהחלט יכולה ליצור מזכרות נחמדות מאירועים שראוי לזכור, אבל יש בה גם כמה בעיות. הראשונה היא ההרגשה שהגרסה החינמית היא יותר מעין טיזר לרכישת הגרסה המלאה של האפליקציה, שעולה ב-Google Play סך של 5.68 שקלים. מספר האפשרויות המוצעות לרוכשי גרסת ה-Pro של האפליקציה, הן מבחינת תבניות והן מבחינת אפקטים, עולה לעין לשיעור על האפשרויות הקיימות בגרסה החינמית.

בעיה שנייה היא בחירת התמונות, שניתנת לביצוע רק מהזיכרון של המכשיר. לא ברור מדוע אין גישה לאלבומים ששמורים בגוגל פלוס (+Google) או בפיקסה (Picasa), כמו שניתן לעשות באמצעות אפליקציית הגלריה הפשוטה של מערכת האנדרואיד (Android).

שלישית, אף על פי שבחברה אומרים שהאפליקציה מיועדת גם למכשירים של אפל (Apple), לא מצאתי אותה ב-App Store, וחבל. כך משתמשי ה-iPhone וה-iPad למיניהם לא יכולים ליהנות ממנה.

לסיכום, למרות הטענות, אפשר ליהנות בהחלט גם ממה שיש והמחיר של גרסת ה-Pro בהחלט סביר.

להורדת XnBooth מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים