ניו-יורק: המדינה תתקין תחנות בהן יוכלו הנהגים לקרוא ולשלוח הודעות SMS

שלטונות המדינה יתקינו 91 תחנות כאלה, בחניוני "חנה וסע", בתחנות רענון ובמגרשי חנייה, כחלק ממלחמתם במשלוח וקריאת הודעות SMS בזמן נהיגה ● לדברי המושל, אנדרו קומו, "אנחנו משדרים בכך מסר ברור לנהגים: אין עוד שום תירוץ להסיר את הידיים מההגה ואת העיניים מהדרך"

מדינת ניו-יורק הודיעה, כי תנקוט בצעד לא שגרתי במסגרת המלחמה שלה בהודעות ה-SMS בזמן נהיגה: היא תתקין בכבישים תחנות בהן יוכלו הנהגים לקרוא ולשלוח הודעות מבלי להפריע לנהיגה. בסך הכול, תתקין המדינה 91 תחנות כאלה, בחניוני "חנה וסע", בתחנות רענון ובמגרשי חנייה.

מושל המדינה, אנדרו קומו, אמר כי "אנחנו ממשיכים לגייס כל אמצעי כדי להילחם בעבירה של התכתבות תוך כדי נהיגה. עם הקמת התחנות אנחנו משדרים מסר ברור לנהגים: אין עוד שום תירוץ להסיר את הידיים מההגה ואת העיניים מהדרך, משום שניתן עתה להמתין עד שמגיעים ל-'תחנת ה-SMS' הבאה".

"אנחנו מחפשים תמיד אמצעים חדשים וטובים יותר להגברת הבטיחות בדרכים", אמר תומס מדיסון, מנהל בכיר ב-Thruway Authority, הרשות המופקדת על הדרכים המהירות במדינת ניו-יורק. "היוזמה של המושל קומו להקמת 'תחנות SMS' היא שיטה מצוינת, שמאפשרת לנהגים לשמור על קשר מבלי להסתכן בהתכתבות בזמן הנהיגה".

במקביל, דיווח המושל על זינוק של 365% במספר הדו"חות שרשמה משטרת על "נהיגה בהיסח הדעת", כולל משלוח מסרונים: 21,580 דו"חות בקיץ האחרון בהשוואה ל-5,208 בקיץ אשתקד.

רב פקד ג'וזף דה-אמיקו מהמשטרה של מדינת ניו-יורק, ציין כי "הודענו לנהגים שנחפש את מי שמבצעים את העבירה הזו ואכן, תפסנו מספר גבוה מדי של נהגים שעשו זאת". הוא ציין, כי "אפשר למנוע את התאונות שנגרמות כתוצאה משימוש במכשירים ניידים בזמן הנהיגה ומשום כך, נוסיף להתמקד בנהגים שעוברים את העבירה המסוכנת של נהיגה בהיסח הדעת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים