תוכן שיווקי

Salesforce זוכה פעם שלישית ברציפות במקום הראשון ברשימת החברות החדשניות של פורבס

29/09/2013 14:31

Salesforce.com זוכה זו השנה השלישית ברציפות במקום הראשון בדירוג 100 החברות החדשניות שמבצע המגזין פורבס מדי שנה.

אילו עוד חברות טכנולוגיה בדירוג? VMware במקום השלישי, אמזון במקום השביעי, יאהו! יפן במקום ה-38, TCS (ר"ת Tata Consulting Services) במקום ה-40, גוגל במקום ה-47 ברשימה, סיטריקס במקום ה-50, SAP במקום ה-72 (אורקל יריבתה המושבעת מחוץ לרשימה), אפל במקום ה-79 בלבד. שמות נוספים שלא נכללו ברשימה השנה: מיקרוסופט, יבמ, EMC ועוד רבים וטובים.

מארק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com, אמר: זהו כבוד להיות מדורג כחברה החדשנית ביותר בעולם 3 שנים ברציפות. "אנו פועלים על מנת לסייע לחברות לתקשר באופן מעמיק יותר עם לקוחותיהם ולהשיג רמות גבוהות יותר של צמיחה, חדשנות והצלחה".

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, "כשותף הוותיק ועם בסיס הלקוחות הגדול ביותר בשוק הישראלי, בלאט לפידות גאה להיות הראשונה להחדיר את הטכנולוגיות החדשות של Salesforce.com לישראל ולהוביל את החדשנות בשוק המקומי. תפיסת ה-Customer Company שמובילה סיילספורס בעולם הינה שילוב של תפיסה ארגונית, הבנה טובה של תהליכים עסקיים וטכנולוגיית AGILE שמאפשרת מתן מענה מהיר לצרכי הביזנס. כחלק מתפיסה זאת אנו יודעים לתת מענה לכל מה שנדרש מארגון על מנת לתקשר עם לקוחותיו בדרך חדשה בעיקר בתחומי המכירות, השיווק והשירות. בלאט לפידות למדה את התפיסה וביצעה התאמות במתודולגיה שלה על מנת להביא את לקוחותיה לחדשנות".

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים תערוך בתאריך 10 בדצמבר ועידה תחת הכותרת: Become a Customer Company, בה יוצגו פתרונות Salesforce כיצד לתקשר טוב יותר עם הלקוחות.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים