תוכן שיווקי

Good Technology מכריזה על שיטת תמחור במודל מנויים עבור עסקים בינוניים וגדולים

30/09/2013 15:00

חברת Good Technology, מובילה עולמית באבטחת מובייל המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכריזה על שיטת תמחור חדשה המאפשרת לחברות וארגונים רבים לנצל את פתרון אבטחת המובייל המוביל שלה: פריסה לתשלום חודשי לפי משתמש (מנוי – לכל מנוי יכולים להיות מספר התקנים), בניגוד לתשלום מלא מראש. התוצאה היא, מחיר כניסה אטרקטיבי המאפשר לעסקים בכל הגדלים לנהל את אבטחת המכשירים הניידים שלהם ולהגביר את יעילות העבודה בארגון באמצעות הדוא"ל, אבטחת לוח השנה, אנשי הקשר, המסמכים והדפדפנים בארגון. בכך מתאימה Good Technology את פלטפורמת הפתרונות שלה למגוון רחב של עסקים, החל בקטנים יותר וכלה בחברות אנטרפרייז גדולות.

"שיטת התמחור החדשה של Good מספקת גמישות שיווקית משודרגת, המאפשרת לכל עסק בכל גודל לנצל את כלי הניידות לטובת קידום עסקיו", אומר יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום. "שיטת המנויים מאפשר למעשה לנצל את הפלטפורמה של Good כדי לספק פתרונות מובילים בעולם המובייל לקהל משתמשים רחב יותר מאי פעם".

ארגונים בכל הגדלים מחפשים פתרון אבטחה פשוט שיתמוך במספר מערכות הפעלה וישמור על בטחונו של המידע הארגוני, זאת לצד ניהול המכשירים עצמם. שיטת התמחור החדשה מותאמת לגישה הזו ותתמוך בכל מערכות ההפעלה הניידות הפופולריות כיום: ה-iOS, אנדרואיד וה-Windows Phone.

אירועים קרובים