תוכן שיווקי

מעבדות לנדא פיתחו מרכז ניהול ממוחשב למכונת הדפוס הדיגיטלית של החברה

30/09/2013 17:15

מעבדות לנדא, בהובלתו של בני לנדא, הודיעו כי סיימו לפתח בין היתר מרכז ניהול וייצור ממוחשב המתווסף למכונות הדפוס הננוגרפיות שהחברה עובדת עליהן. הדגמים הראשונים שלה ייצאו לשוק ברבעון האחרון של 2014.

מערכת ניהול הייצור ממוקמת בנקודת יציאת הנייר ממכונת הדפוס. היא מאפשרת למפעילים לנטר ולשלוט על מכונת הדפוס ובו בזמן להשגיח בקלות על התוצרים המודפסים. עמדת הבקרה עוצבה בעיצוב ארגונומי מתקדם ומציעה מסך מגע, כלי ניהול משימות, תמונות וידיאו מאזורים עיקריים וכן שולחן עבודה פרטי לכל מפעיל מכונה המאפשר לאחסן פרטים אישיים שלו.

פיתוח נוסף ממעבדות לנדא הוא מזרקי דיו חדשים, מערכות הזנה של נייר חכמות ויחידות ציפוי משולבת המעצימה את איכות הצבע בפלטפורמות שונות של דפוס. לדברי בני לנדא, מייסד ויו"ר לנדא: "הפיתוח החדש מקנה למכונה איכות דפוס משופרת של יישומי מיינסטרים בתחום הדפוס המסחרי".

מעבדות לנדא הן חלק מקבוצת לנדא, שהציגה לראשונה בתערוכת הדפוס העולמית דרופה 2011 את מכונת הדפוס הננוגרפית, המצאה של לנדא והצוותים שלו בישראל. המכונה הננוגרפית מגשרת בין היתרונות שיש לדפוס הקונבנציונלי לבין הדפוס הדיגיטלי, ומייצרת עלות נמוכה ביותר לכל דף הדפסה גם לריצות ארוכות.

אירועים קרובים