תוכן שיווקי

הפרויקט של ServiceWise לפיתוח והטמעת מערכת חיוב לקוחות מבוססת Force.com בחברת myThings

01/10/2013 13:40

בין הפרויקטים המוצלחים הרבים של ServiceWise יישומים עסקיים, שותפת זהב של Salesforce.com ושל Marketo בישראל, יש לציין את הפיתוח והטמעת מערכת חיוב לקוחות מבוססת פלטפורמת הפיתוח  Force.com עבור חברת myThings. זהו פרויקט ייחודי ומורכב שפותח בזמן קצר ומהווה תשתית בליבת הפעילות של החברה.

אריאל פיסצקי, CIO בחברת myThings.com יציג בועידה את מערכת השיקולים שעמדו בפניהם בבחירת Force.com  ליישום מערכת זו כמערכת ליבה, והיתרונות הגלומים בה.

הפרויקט, שהסתיים במהלך הרבעון הראשון של השנה, שם במרכז את myThings, שהיא מחברות הטכנולוגיה הצומחות בישראל ונבחרה למקום הראשון ברשימת זו של דלויט בשנת 2012, עם צמיחה של 7830% בין השנים 2007 ל-2011.

myThings מתמחה בהגדלת ההכנסות של אתרים ומפרסמים, באמצעות יצירת פרסומות דינמיות בזמן אמת, המותאמות אישית לכל גולש על פי הרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלו. החברה היוצרת למעלה ממיליארד באנרים מותאמים אישית מדי חודש ומגדילה את אחוזי ההמרה (conversion rates) של גולשים שעזבו אתרי מסחר מקוון ב-150%, בהשוואה לנתונים המקובלים בענף ה-retargeting  (פרסום ממוקד חוזר).

ככזו, נזקקה myThings למערכת אשר תנהל ותייעל תרחישי חיוב מורכבים ולצורך כך בחרה במערכת מבוססת Force.com, של Salesforce.com, המיושמת בישראל על ידי חברת ServiceWise, שאף פיתחה את המערכת על פי צרכי הלקוח.

המערכת מהווה כבר מזה מספר חודשים חלק אינטגרלי מתפעול חברת myThing ומשמשת לחישוב סכומי החיוב של לקוחות החברה, הוצאת חשבוניות וקליטת תשלומים. היא מתממשקת כמובן למערכות החברה לצורך קבלת נתוני הבסיס לחישובים, ולמערכות ניהול הספרים לצורך הנהלת חשבונות.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWiseיוסי חושן, Director of Corporate IT בחברת myThings, אמר עם סיום ההטמעה: "עד לפני כשנה עשינו שימוש במערכות שונות לא מקושרות, ביניהן קבצי Excel, בכדי לנהל את התהליך, שהיה כמובן מסורבל ולא אמין. הפתרון של Force.com אפשר לנו לבנות תהליך אוטומטי לכל אורכו, בו האפליקציה מוזנת בנתונים ממקורות מידע רבים, עם ביצועי חישובים המבוססים על נוסחאות מורכבות, כיאה למאפייני עבודה בעידן המודרני. הפרויקט עלה לאויר בזמן קצר, ללא תקלות מיוחדות והפידבק מהמשתמשים היה מצוין כבר בתחילת העבודה עם המערכת (לא אופייני בפרויקטים מסוג זה).

חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב של חברת  Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת על ידי מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.

אירועים קרובים