מישל קומבס, מנכ"ל אלקטל לוסנט: "אני רוצה להעלות את החברה בחזרה לפסים"

"אנחנו ממצבים את עצמנו מחדש, ונתמקד בטכנולוגיות עבור רשתות IP, ענן ורשתות תקשורת מהירות", אמר קומבס, שמבקר בימים אלה בפעם הראשונה בישראל ● לדבריו, "התוכנית מיועדת לגרום לחברה לצמוח, ולהתמקם היטב בשוק טכנולוגיות התקשורת העתידיות"

"אלקטל לוסנט (Alcatel Lucent) ממצבת את עצמה מחדש, במטרה להתמקד בשלושה תחומים עיקריים: טכנולוגיות עבור רשתות IP, מיחשוב ענן ורשתות תקשורת מהירות. יחד עם הענן, הרשתות הללו יאפשרו את ההתמודדות עם הצורך ההולך וגדל ברוחב פס שיאפשר את תעבורת המידע העצומה", כך אמר היום (ג') מישל קומבס, מנכ"ל החברה.

קומבס, שמבקר בימים אלה בפעם הראשונה בישראל, אמר את דבריו במסגרת מסיבת עיתונאים לרגל פתיחתו של המרכז למחקר ופיתוח טכנולוגיות ענן של אלקטל לוסנט. הוא התייחס בדבריו לדרכים בהן החברה מספקת את הצרכים של ספקי תקשורת, חברות אינטרנט וארגונים גדולים שזקוקים כיום, בעידן ה-Big Data, לרוחב פס גדול במיוחד.

"אני רוצה להחזיר את תרבות החדשנות לאלקטל לוסנט", ציין המנכ"ל. "אנחנו יכולים לחדש בכל תחום בו אנחנו עוסקים, באופן פנימי, ולדחוף כל הזמן את היכולות שלנו קדימה. בתעשייה הזו, כדי לשרוד, יש צורך תמידי להציע את האלמנטים הטובים ביותר בתחום. זו הסיבה שהמחקר והפיתוח שלנו מתמקדים בתחומים שמניתי, על מנת לקדם את החברה".

הוא ציין, כי אלקטל לוסנט נמצאת בימים אלה "בלב תוכנית חדשה – תוכנית המעבר, שמטרתה להעלות את החברה בחזרה על הפסים עד 2015. היא מיועדת לגרום לחברה לצמוח, להיות רווחית ולהתמקם היטב בשוק טכנולוגיות התקשורת העתידיות, במיוחד בתעשיית הטלקום".

אלקטל לוסנט נכנסה לישראל ב-1985. קומבס אמר, כי אלקטל לוסנט בחרה לפתוח את מרכז המחקר והפיתוח החדש בישראל מאחר שיש בארץ תרבות חדשנות, מינוף יכולות והבאת טכנולוגיות חדשות לתחום הטלקום. "המרכזים בישראל – זה החדש ומרכז הענן – חזקים בתחום טכנולוגיות הענן. המיקום שלהם בסביבות המייצרות חדשנות עולמית מאשררת את המחויבות שלנו לתחום. מדובר באחת הטכנולוגיות שיעצבו את הדורות הבאים של הרשתות והתקשורת, ומעבר לכך".

החברה מציעה את פלטפורמת NFV (ר"ת Network Functions Virtualization), שמטרתה להוביל לכך שהשימוש בהצעות השונות של הרשת יהיה כמו ביישומים. מדובר ביישומים של פעם, תוך הקצאת רוחב פס לפי דרישה ובאופן אלסטי לחלוטין, והשארת יכולת הניהול בידיו של הלקוח, אם הוא בוחר בכך.

דור סקולר, סגן נשיא עולמי ומנכ"ל CloudBand – פלטפורמת ניהול ה-NFV הראשונה שמציעה אלקטל לוסנט, אמר: "היכולות של הרשתות צריכות להיות זמינות כיישומים, מה שמוביל לפישוט דרסטי של המערכת. זה נעשה בתהליך דומה לזה שעבר עולם השרתים, שהתחיל לספק שירותים לפי דרישה או לפי צורך ביישום". יצוין, כי הפלטפורמה תומכת בריבוי ספקי טכנולוגיות וכך מאפשרת לספקי שירות מחד ליהנות מיתרונות הענן ומאידך להציע שירותי ענן לפי דרישה.

לפי סקולר, השימוש ב-NFV מבטיח יותר מווירטואליזציה של יישומים והמרתם לשיטת צריכה לפי דרישה. "היא מבטיחה פשטות, אלסטיות, וגם הפחתת הוצאות, מכיוון שהיא מאפשרת שימוש בתשתית פשוטה יותר, כזו שמבוססת על תקנים פתוחים", אמר. "כמו כן, מדובר בפלטפורמה שמציעה פתיחות. אנחנו מאמינים שהפלטפורמה שלנו צריכה להיות פתוחה ליישומי צד שלישי, אפילו של מתחרים עסקיים שלנו, בדיוק כמו שאנחנו מאמינים שהם צריכים לפתוח את הפלטפורמה שלהם ליישומים שלנו, ובעצם לכולם". הוא ציין, כי קיימת קבוצת עבודה שכוללת השתתפות פעילה של חברות תקשורת מכל רחבי העולם.

לסיום אמר קומבס, שהחברה שבראשותו דוחפת את רעיון ה-NFS, כי "זו לא רק פעילות של אלקטל לוסנט. הפעילות מובלת על ידי המפעילות, שצריכות ורוצות לראות את השינוי הזה בתעשייה", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים