HP השיקה פתרונות הדפסה, מכשירים ניידים וטאבלטים

בין המוצרים שהושקו: סדרות הנידיים EliteBook 800 ו-EliteBook 900, ופתרונות שלפי החברה עונים על מגמות בולטות בשוק כגון ה-BYOD ● מיקי רוסלר, מנהל קטגוריית ההדפסה ב-HP ישראל: "בתחום ההדפסה בלייזר יש לנו עדיין פער לצמצם, ואנחנו עושים זאת בשנה האחרונה"

01/10/2013 15:46

HP הציגה אתמול (ב') שורה של פתרונות הדפסה, שלפי החברה נותנים מענה למגמות בולטות בתעשייה, בהן BYOD – עובדים שמביאים את המכשיר שלהם לעבודה – וניידות בפתרונות ההדפסה בסביבת העבודה. כמו כן, היא השיקה מספר מכשירים ניידים וטאבלטים. לדברי מיקי רוסלר, מנהל קטגוריית ההדפסה ב-HP ישראל, גם בהכרזה הנוכחית דבקה החברה בחידושים ב-IT.

במסגרת האירוע, שמתקיים בברצלונה, מציגים בכירים בקבוצת PPS (ר"ת printing and personal systems) של החברה סדרות חדשות ודגמים משופרים של פתרונות הדפסה, מחשבים ניידים וטאבלטים לצרכי המגזר העסקי. מיקי רוסלר, מנהל תחום ההדפסה ב-HP ישראל, ציין כי המכשירים מגיעים עם עיצוב חדשני והם דקים וקלים הרבה יותר, ובעלי ביצועים גבוהים. בין היתר, מדובר בסדרות הניידים EliteBook 800 ו-EliteBook 900, שהחברה מחשיבה כסדרות יוקרה.

רוסלר אמר, כי השקת המוצרים הנוכחית נותנת רוח גבית למגמת ההתחזקות של HP בתחום ההדפסה בלייזר במגזר העסקי בישראל. "בתחום ההדפסה בדיו אנחנו מובילים את השוק הישראלי, אולם בתחום ההדפסה בלייזר יש לנו עדיין פער לצמצם, ואנחנו עושים זאת בשנה האחרונה", ציין. לדבריו, "גם אם לאחד המתחרים יש יתרון במקטע שוק מסוים, כשמסתכלים על שוק ההדפסה הישראלי בכללותו, HP חולשת על מחצית מכמות המדפסות הנמכרות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים