ארה"ב: AT&T תשיק אינטרנט מהיר – ותקדים את השירות של גוגל בחצי שנה

ענקית התקשורת תציע אינטרנט מהיר באוסטין, טקסס, החל מדצמבר – ובכך תקדים את השירות של גוגל, שצפוי לפעול החל מאפריל 2014 ● מהירות הגלישה תעמוד על 1 ג'יגה-סיביות לשנייה, שתאפשר לטענת החברה להוריד סרט HD באורך מלא בפחות משתי דקות

יצטרכו להוכיח שלא היו דברים מעולם. AT&T

מתחרה בגוגל (Google): ענקית התקשורת AT&T הודיעה היום (ג') כי תשיק שירות אינטרנט מהיר באוסטין בירת טקסס בדצמבר השנה – מספר חודשים לפני ענקית הרשת. ההודעה של גוגל על כך ששירות Google Fiber יוטמע באוסטין ניתנה עוד באפריל, אולם הוא יחל לפעול בעיר רק בשנה הבאה.

אוסטין, שבה מתגוררים כ-840 אלף בני אדם, ידועה כאחד ממרכזי ההיי-טק של ארצות הברית. מיד לאחר שהכריזה גוגל על כוונתה להציע לתושבי אוסטין גישה לאינטרנט בקצב של 1 ג'יגה-סיביות לשנייה, הודיעה AT&T שאם הרשויות יעניקו לה תנאים דומים, גם היא תציע מהירות דומה.

AT&T הודיעה כי הגישה אותה תציע לתושבי העיר תהיה במהירות של 300 מגה-סיביות לשנייה. באמצע 2014 יואץ הקצב ל-1 ג'יגה-סיביות לשנייה, מה שעל פי החברה יאפשר למשתמשים להוריד סרט באורך מלא באיכות HD תוך פחות משתי דקות. הקצב שמבטיחה AT&T להציע בדצמבר גבוה פי שבעה מהמהירות הגבוהה ביותר שהיא מציעה כיום במסגרת שירותי הפס הרחב הקיימים שלה.

שירות Google Fiber לגישה לאינטרנט, אותו השיקה גוגל בראשונה בקנזס, הוצג בתחילה כפרויקט ניסיוני, אך נראה כי היא הגיעה למסקנה שהוא יכול להיות רווחי. בעיר פרובו שביוטה אמנם התגלו בעיות בפריסת הרשת, אולם גוגל מחשיבה את הפרויקט למוצלח ובימים אלה מרחיבה אותו לאזורים נוספים. עובדה זו מאלצת מתחרות כמו AT&T להגיב במהלכים דומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים