מוטורולה סולושנס השיקה את TC55 – סמארטפון המיועד לאנשי שטח

המכשיר מבוסס אנדרואיד ומיועד לעמוד בתנאים קשים - בהם מזג אוויר סוער, הפרעות שמע, חסינות מפני אבק ומים ואפילו מנפילות ● תכונות נוספות: מצלמה 8 מגה-פיקסל, רמקול חזק וחיי סוללה ארוכים יותר ● ישווק בארץ החל מנובמבר

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) השיקה טלפון קשיח חדש שמיועד לעבודה מחוץ למשרד. המכשיר, TC55 touch computer, מציע יכולות להתמודד עם תנאים שונים של עבודת שטח, בהם מסך בבהירות גבוהה מאוד (700 ניט), שמאפשר עבודה רציפה גם בתנאים של אור שמש ישיר, ורמקול חזק במיוחד, שלפי החברה מאפשר האזנה איכותית גם באזורים רועשים, באמצעות שני מיקרופונים שמצוידים בטכנולוגיה שמונעת הפרעות לדיבור.

הטלפון עובד בתנאי מזג אוויר ושטח שונים. הוא עמיד למים, מה שאומר שניתן להפעיל אותו גם בעת שיורד גשם והמסך רטוב, בעל מסך שמאפשר עבודה גם עם כפפות וכולל עטיפת מגן שבאמצעותה הוא יכול לשרוד נפילה מגובה של 1.2 מטר לבטון. ה-TC55 עומד בתקני MIL-STD 810G להגנה על גוף המכשיר מפני מכות ונפילות, וכן בתקן IP67 לחסינות בפני אבק ומים.

תכונה נוספת של המכשיר היא סוללה גדולה במיוחד, בנפח של 2.950mAh, שעל פי החברה, אמורה לספק לו יכולת לעבוד בשטח יום שלם. היא ניתנת להחלפה בסוללה אחרת, כולל כזו שמציעה 50% יותר זמן עבודה (נפח של 4,410mAh). כמו כן, אפשר להוסיף לו אביזרים שונים שמשפרים את יכולות העבודה שלו בחוץ. חיישן התאורה הסביבתית שמותקן בו אמור להתאים את בהירות המסך לצרכי העבודה, כדי לייעל את השימוש בסוללה. חיישן הקרבה משמש לביטול התצוגה ויכולות המגע בעת שמקרבים את הטלפון לפנים על מנת לבצע שיחה.

יש למכשיר מצלמת 8 מגה-פיקסלים עם מבזק שניתן להגדרת שימוש בידי מפעיל הטלפון ויכולות מוגדרות לפענוח ברקודים בממד יחיד או דו-ממדי, וכן סורק חד-ממדי משולב. הוא גם תומך בכל טכנולוגיות התקשורת, בכלל זה NFC, LTE, WiFi a/b/g/n ובלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0).

גודל המסך של ה-TC55 הוא 4.3 אינץ', הרזולוציה שלו – WVGA, והוא מגיע עם הגנה של מסך גורילה 2 של קורנינג (Corning). מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1.2 והוא כולל מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ. כמו כן, הטלפון מצויד ב-1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון בלבד, שניתן להרחיב עד 32 ג'יגה-בייט נוספים, באמצעות כרטיס microSDHC.

יצוין, כי עם משקל של 220 גרם ומידות של 137x69x15.9 מ"מ, המכשיר החדש אמנם לא יכול להתמודד עם הטלפונים הצרכניים שקיימים כיום בשוק מבחינת אפיונים חיצוניים, אבל הוא גם לא מיועד לכך.

המכשיר ישווק בארץ החל מנובמבר עם אחריות לשנתיים. מחירו עדיין לא פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים