יבמ רוכשת את The Now Factory האירית, המפתחת כלים אנליטיים לספקי תקשורת

הנרכשת מספקת כלים לניתוח כמויות ענק של נתוני שימוש ברשת ● זו הרכישה השנייה של הענק הכחול בתחום ה-Big Data בחודש האחרון

יבמ (IBM) רוכשת את The Now Factory האירית, המספקת כלי תוכנה עבור ספקי שירותי תקשורת. מדובר בחברה פרטית מדבלין והפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו. זוהי הרכישה השנייה של הענק הכחול בתחום ה-Big Data בחודש האחרון.

בעקבות הרכישה יצורפו עובדי החברה והכלים שלה לחטיבת התוכנה ביבמ. על ידי שימוש בכלי התוכנה של The Now Factory, ספקי שירותי תקשורת מקבלים תובנות בזמן אמת לגבי לקוחותיהם, באמצעות ניתוח כמויות ענק של נתוני שימוש ברשת ונתונים עסקיים. לטענת החברה, הם מסוגלים להציע איכויות שירות משופרות ללקוחותיהם, תוך התמודדות טובה יותר עם תקלות או מקרים בהם נחשף הלקוח לחוויה שלילית.

מאחורי הביקוש לסוג כזה של תוכנה, עומד הגידול העצום בכמות הנתונים הנוצרים בזמן אמת בתהליך השימוש במכשירים ניידים, והעומס אותו יוצר הגידול הזה על הרשתות. אלה נדרשות לאסוף ולעבד אירועים בתהליך מיידי, לנטר את ביצועיהן שלהן ולהבין את המשמעות של כל אינטראקציה עם הלקוח. על פי צפי של חברת ניתוח השוק Informa Telecoms and Media, לקוח ממוצע של שירות טלפון סלולרי בשנת 2016 ישתמש בכמות וידיאו גדולה פי 6.5, במשחקים בנפחים הגדולים פי עשרה, ופעילות הרשת החברתית שלו תהיה גבוהה פי שמונה. על פי מפת דרכים אותה התווה סם פלמיסאנו, מנכ"ל יבמ הקודם, מכירות החברה בתחום ה-Big Data צפויות לעמוד על 20 מיליארד דולרים בתוך כשנתיים.

התוכנה של The Now Factory מסייעת גם למפעילי שירותי התקשורת להבין כיצד מתקשר הלקוח עם שירותים מבוססי ענן, דוגמת יישומים ניידים. כך, למשל, יכול ספק השירות להשתמש בתוכנה על מנת לנתח את השימוש אותו עושה כל לקוח בשירותי תקשורת נתונים בסביבת רשתות דור שלישי או רשתות LTE מהדור הרביעי, על מנת לזהות נפחים גבוהים של שימוש כזה בקרב לקוחות מסוימים ולהציע ללקוחות האלה תוכניות מותאמות לצורכיהם.

כאמור, זו הרכישה השנייה של יבמ בחודש האחרון. זאת לאחר שקנתה את Daeja Image הבריטית, המפתחת תוכנה המאפשרת צפייה בקבצים גדולים של מסמכים ותמונות, המתאימה לשימוש בשירות אנשי מקצוע במגוון רחב של תחומי תעשייה דוגמת עולם הבנקאות והביטוח ותעשיית שירותי הבריאות. הנרכשת הייתה בבעלות פרטית ומחיר הרכישה לא פורסם. יותר מ-4,000 לקוחות סביב העולם כבר משתמשים בכלים של Daeja Image.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים