אלברטו מרנפלד, אורקל: "המעבר של ה-CX וה-HR לענן היה התחום הצומח ביותר בישראל בשנה האחרונה"

"השוק הישראלי מגיב בצורה חיובית להיצע של אורקל בתחום הענן, וזה מאוד מורגש אצלנו", אמר מרנפלד - סמנכ"ל מכירות יישומים ארגוניים באורקל ישראל, בשיחה עם אנשים ומחשבים ● הוא סיפר על ההכרזות החדשות של אורקל בתחומי הענן ופירט על ההיצע של החברה בתחום

06/10/2013 04:45

"המעבר של ה-CX (ר"ת Customer eXperience, חוויית הלקוח) וה-HR (ר"ת Human Resources, משאבי אנוש) לענן, היה התחום הצומח ביותר בישראל בשנה האחרונה", כך אמר אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות יישומים ארגוניים באורקל (Oracle) ישראל, בשיחה עם אנשים ומחשבים. לדבריו, "השוק הישראלי מגיב בצורה חיובית להיצע של אורקל בתחום הענן, וזה מאוד מורגש אצלנו".

מרנפלד אמר את הדברים לאנשים ומחשבים במסגרת כנס הענק Oracle Open World 2013, שנערך במהלך חול המועד סוכות בסן פרנסיסקו, קליפורניה. הכנס משך אליו כ-60 אלף משתתפים – גידול של 20% לעומת 2012. את המשלחת הישראלית לאירוע, שכללה כ-150 לקוחות, שותפים ובכירי אורקל ישראל, הוביל משה חורב – סגן נשיא באורקל העולמית ומנכ"ל הסניף הישראלי של החברה.

"במהלך הכנס הכריזה אורקל על כמה חידושים משמעותיים בתחום הענן", אמר מרנפלד. "בתחום ה-CX הוכרזה סוויטה שלמה של פתרונות, שמורכבת ממספר מוצרים. הראשון הוא Oracle Cloud Sales – מערכת לניהול המכירות, הכוללת יכולות לניהול טריטוריות, Pipeline, תחזיות, מכירות ועוד. עוד כוללת הסוויטה את Oracle Cloud Marketing, שמבוסס בין היתר על רכישת Eloqua – שעסקה ב-Automation Marketing. מוצר נוסף הוא Oracle Cloud Social, שעוסק בתחום ה-SRM (ר"ת Social Relationship Management), ומכיל כלי להפצת חומרים שיווקיים ברשתות החברתיות וכלי נוסף אשר 'מקשיב' לנאמר ברשתות החברתיות ומביא את המידע חזרה ל-CRM. לבסוף, כוללת הסוויטה את Oracle Cloud Self Service – מערכת למתן שירות לקוחות בתצורת שירות עצמי, המאפשרת ללקוחות הארגון לתקשר עמו בערוץ נוסף, יעיל יותר וזול יותר, הן בתחום שירות הלקוחות והן בתחום המכירות".

400,000 לקוחות אורקל ברחבי העולם. צילום: פלי הנמר

Oracle Cloud Social "מקשיב" לנאמר ברשתות החברתיות ומביא את המידע חזרה ל-CRM. צילום: פלי הנמר

בנוסף, אמר מרנפלד, "הציגה אורקל חידושים משמעותיים לפתרון ניהול משאבי האנוש בענן, Cloud Human Capital Management. הפתרון כולל מעתה גם את ניהול הפרט, ניהול כישרונות הארגון ופתרונות לעולם גיוס עובדים. פתרון ניהול משאבי האנוש רשם הצלחה גדולה מאוד בישראל בחצי השנה האחרונה, עם לקוחות כגון ECI, בזק בינלאומי ו-Logic. אורקל ישראל משרתת גם עשרות לקוחות בתחום ה-CRM בענן, כגון ECI, תופין, רדוור (Radware), פרוטרום, תמה, גלעם ועוד".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים