ג'ורג' בראשיר, HP: "ארגונים נדרשים להסתגל במהירות לכוח עבודה נייד הולך וגדל"

"על ארגונים להתאים את עצמם לנוף טכנולוגיית המידע המשתנה", אמר בראשיר, סגן נשיא ומנהל עסקי לתחום מדפסות הלייזר בקבוצת ההדפסה והמערכות האישיות של החברה ● לדבריו, "הלקוחות נדרשים לסרוק מיליארדי מסמכים לענן ואנחנו לוקחים זאת בחשבון"

07/10/2013 17:38

"ארגונים נדרשים להסתגל במהירות לנוף טכנולוגיית המידע המשתנה, שכולל התמודדות עם כמות עצומה של נתונים ותהליכים שנוצרים על ידי כוח עבודה נייד הולך וגדל", אמר ג'ורג' בראשיר, סגן נשיא ומנהל עסקי לתחום מדפסות הלייזר בקבוצת ההדפסה והמערכות האישיות של HP.

בראשיר אמר את הדברים באירוע השקה של פתרונות הדפסה ומחשבים ניידים, שקיימה החברה בברצלונה. באירוע הושקו פתרונות לאבטחת יכולות הדפסה ניידת, מדפסות חדשות, בהן מדפסות רב יכולות (mfp), וסורקים ופתרונות שנועדו לייעל תהליכי דיגיטציה וניירת בארגון.

לדבריו, "פתרונות הדפסת הלייזר החדשים שלנו נועדו לסייע ללקוחות להפוך את תהליכי ניהול הדיגיטציה וההדפסה ליעילים ובטוחים יותר".
הוא ציין כי "HP שמה לעצמה למטרה להשיג את ההובלה של כל אחת ממגמות העל: מיחשוב ענן, ניידות, Big Data ואבטחה, אך בה בעת, היא מודעת לכך שמדובר עדיין בסביבה היברידית, שמשלבת בין עולם הנייר המסורתי לעולם הדיגיטלי. יום אחד הכול יהיה דיגיטלי, אבל עד אז, הפתרונות שלנו ייתנו מענה לעולם ההיברידי".

"הלקוחות מצפים ליכולות סריקה והעלאה ישירה לענן, עקב הסביבה החדשה שלהם, שאנחנו מודעים אליה", הוסיף בראשיר. "הם נדרשים לסרוק מיליארדי מסמכים לענן ואנחנו לוקחים זאת בחשבון בתכנון הפתרונות שלנו. בעוד רבים מהמתחרים עסוקים בשיפור יכולות ההעתקה והצילום של המסמכים במכשירים שלהם, אנחנו מתמקדים מזה זמן בשיפור יכולות הסריקה. למשל, ניתקנו את הקישור שבין יכולת הסריקה ליכולת ההדפסה, כך שמהירות הסריקה עתה גבוהה יותר ממהירות ההדפסה".

פתרונות ההדפסה ש-HP הציגה
עוד הוא ציין כי מסקרים שערכה HP נמצא שמשתמשים מצפים שתהיה להם יכולת להדפיס מהטלפונים החכמים שלהם, אולם לא יודעים כיצד לעשות כן, או שהם ניסו וגילו שזה לא דבר קל לביצוע. בנוסף, מנהלי ה-IT מצפים שבכל מקרה, הקישור שבין ההתקן הנייד לפתרון ההדפסה יהיה מאובטח. "המנמ"רים בארגונים לא מעוניינים להיות בתפקיד האיש הרע שעוצר תהליכים. הם רוצים לאפשר לעובדים לעשות שימוש בהתקנים ויכולות שמאפשרים להם חוויה של ניידות במשרד כפי שיש להם בבית, אולם, בה בעת, תפקידם לשמור על רמת אבטחה גבוהה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה".

ג'ורג' בראשיר, סגן נשיא ומנהל עסקי לתחום מדפסות הלייזר בקבוצת ההדפסה והמערכות האישיות של HP, באירוע

בהקשר זה הציג בראשיר את HP 1200w Mobile Print Accessory ו-HP JetDirect 2800w for FutureSmart Fleet. התקנים אלה מאפשרים קישור מאובטח באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו קצרים (NF – ר"ת (Near field communication). זאת באמצעות הצמדת ההתקן הנייד – טלפון חכם, מחשב נייד או טאבלט – למכשיר ההדפסה, או באמצעות קרבה שלהם זה לזה והדפסה מהירה של המסמך. פתרון הקישוריות מוצע כרכיב מובנה במספר פתרונות הדפסה חדשים שהשיקה החברה וכרכיב שניתן לרכישה, תמורת 40 יורו, עבור 40 מיליון המדפסות שרכשו לקוחות החברה זה מכבר, אמר בראשיר.

פתרונות נוספים אותם הוא הציג באירוע מאפשרים ייעול וחיסכון בתהליכי ההדפסה הארגוניים. הפיתוח הראשון הוא מנגנון סריקה תחתי ועליון, שמונע הדפסה או סריקה של דפים לבנים שהונחו במכשיר בכיוון הלא נכון. הפיתוח השני מאפשר התגברות על בעיות במהימנות הסריקה או ההדפסה כאשר שני דפי מקור נצמדים זה לזה, כפי שקורה לעתים קרובות. הפיתוח החדש יזהה את הדפים הצמודים ויפסיק מיד את פעולת ההדפסה.

במהלך התצוגה שהתקיימה באירוע ניתן היה להתנסות בפתרונות חדשים לצרכים עסקיים, עבור כל המגזרים. סדרת hp LaserJet Enterprise M800 היא משפחה של מדפסות ארגוניות בגודל A3, שכוללת יכולת אלחוטית והדפסה באמצעות נגיעה של ההתקן הנייד במדפסת. דגם MFP M830 כולל את טכנולוגיית Flow document management, שמאפשרת שטף יעיל של תהליכי נייר ודיגיטציה של מסמכים בארגון. דגמים חדשים נוספים שהושקו הם Colour LaserJet Enterprise M750 series ו-LaserJet Pro M435nw MFP.

כן יצאה חבילת עדכונים ל- ePrint Enterprise, שמציעה יכולות קישוריות מגוונות ומרחיבה את התמיכה של ההתקן לסביבות שעושות שימוש בפתרונות ניהול התקנים ניידים. HP פיתחה גרסה של ePrint עבור בלקברי 10 (Blackberry 10), אנדרואיד (Android) ו-iOS. פתרון Capture and Route 1.3 מאפשר תמיכה ב-iOS ובאנדרואיד, ובכך מאפשר יכולות ניהול, עדכון ושמירה של מידע. בנוסף, משתמשים יכולים לסרוק ממכשיר Officejet Pro X וממכשירים נוספים של החברה ישירות לגוגל דוקס (Google Docs), לצורך אחסון בענן.

עוד הושקו מספר פתרונות הדפסה לתחום הלייזר עבור לקוחות SMB, כגון HP Scanjet Enterprise Flow 5000 s2 – סורק שולחני מהיר שמאפשר סריקה של המסמכים לפורמטים שונים וישירות לאחסון בענן. טכנולוגיית EveryPage בסורק מסייעת למשתמשים להימנע ממצב של דפים חסרים במהלך הסריקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים